15 märts 2010

Kukupai, siin on Sulle midagi!

mul on WB-ga tõsiseid probleeme,
ei saa mina neid värve õigeks.

piltisin päevavalges,
õhtul piltsin tulevalgel üle,
ikka on kahtlane.

ja monitor on mul ka kalibreerimata.
tõenäoliselt sul ka.
nii et pildid on illustratiivse tähendusega :D











Sildid:







6 lisas:

15 märts, 2010 08:07, Anonymous ieska ütles...

Appi, kui lahe!
Ma sellesse saviväänamisse muidu eriti ei usukski kui Sa siin imesi korda ei saadaks.

 
15 märts, 2010 09:58, Blogger Elsa ütles...

Ja no veel millised pildid ka! Ma olen juba sellest pildistamisvärgist nii vaimustuses ;) Mul tekib juba frustratsiooni, et ma suht adekvaatsest fotokast poolkabedaidki pilte välja võluda ei suuda...

 
15 märts, 2010 11:14, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma broneeriks kolmandal pildil oleva.
Kas samadest kividest kõrvarõngaid ei ole võimalik saada?
Heidi

 
15 märts, 2010 14:44, Blogger kukupai ütles...

Minu monitor on üsna haledake, nii et enam-vähem saan värvidest ehk aimu :P
Aga kui kolmas pilt on broneeritud, siis ma valiks esimese ja neljanda (ega ma peres ainus tibi pole).
Kui suudad siit mu meiliaadressi siit välja koukida, kirjuta sinna, kui ei, jäta mingi kontakt mu oma blogi sappa ja räägime siis edasi.

 
15 märts, 2010 15:42, Anonymous Anonüümne ütles...

Mul on mure Ematehniku meiliaadressiga. Vanasti oli Sinu isiklik meiliaadress kuskil servas olemas, aga nüüd ma ei leidnud seda.
Et kuidas siis kokku leppida?
Kukupai, võibolla ma ei saagi 3. broneerida... :)
Heidi

 
15 märts, 2010 15:48, Anonymous Anonüümne ütles...

ematehnik(ät)hot.ee


(mhh, ma pean iseenese blogis anonüümselt kommenteerima...)

 

Postita kommentaar

<< Home