28 veebruar 2010

mõnus nädalavahetus oli

sain tegeleda kõigi oma kolme hobiga:
kudusin,
mätsisin savi ja tegin pärlivärki
ning tegin pilti ka.
neist asjadest.
ikka parem kui päris ilma.

ja lugesin-lugesin-lugesin
mingeid fotosaite ja foorumeid.

tagajärjed on käes:
mul on vaja veel ühte objektiivi.
ega ma palju ei tahagi,
Sigma 50 mm 2,8 macro peaks mulle küll olema.

kui kellelgi mõni selline üle on,
võiks mainida.


igatahes on mulle seda objektiivi vaja.
ma lihtsalt ei mahu oma 105-ga toas mängima.
ja elamispinna vahetamine tuleks kulukam...

proovisin kitobjet,
selle 55 mm on täitsa adekvaatne pikkus,
aga see ei joonista juuu...

paar võtmehoidjat,
canoni 18-55 objega.




Sildid: ,







2 lisas:

28 veebruar, 2010 22:48, Anonymous Ilus ütles...

Huvitav

 
02 märts, 2010 15:17, Blogger kukupai ütles...

Mina nägin Su soovitud objet Pärnu mnt fotoluksis kasutatud kraami hulgas, aga kas enam alles, ega ma tea. Pealegi olen ise järjekorras :)

 

Postita kommentaar

<< Home