21 veebruar 2010

lõpp on ligi





käisin jaanuaris õega Helsingis.
ikka Idakeskuses väljaminekuid sooritamas.

mul on hämmastavalt hea nina lõngapoodide peale,
muidugi leidsin ma Idakeskusest lõngapoe.

seekordne saak oli Regia Hand-dye Effect.

100g/420m
70% villa
25% polüamiidi
5% akrüüli


ülemise värvi suhtes ei tekkinud mul mingeid kahtlusi,
nii head värvid!
vasakpoolse alumise suhtes ka mitte.
head rahulik lõng.
aga see parempoolne alumine...
kahtlane...

"lilla!" teatas õde.
ja lisas veel
"!!!"

mhh.
nojah, kui sa nii arvad...
mumeelest küll pisut psühhedeelilised värvid,
aga noh...

ostsingi seda psühhedeelilist lõnga ka,
õde väitis, et tema kannaks selliseid värve küll.

lõngapoodides ei tööta mu mõistus just täisvõimsusel,

nimelt see olulise tähtsusega mõte,
et õde ju üldse ei koogi,
tuli mul hoopis hiljem pähe.

...et ilmselt tuleb mul see lõng ära ka kududa.

selliste värvidega!
kaks tokki!
840 m.
see on ju peaaegu kilomeeter!
ja varras nr 3,5.

muidu peab õde igal hommikul
endale selle 840 meetrit lõnga
niisama ümber kerima...
millal ta siis veel tööle jõuab või...

kuna uus lõng mul nagunii näpud sügelema võttis,
saigi alustatud sellest õe valitust.
muidu jääbki ootama,
kuni ma mingi nakkusliku värvipimeduse hangin.


nüüd on lõpp lõpp juba päris ligi.
vahepeale olen kudunud põnnile kampsuni
ja mitmeid paare sokke.
no vahepeal on seda millegi valmissaamise tunnet ka vaja,
see Regia on pikk nagu saja-aastane sõda.

kudumise käigus on need värvid juba päris sümpaatseks saanud.




Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home