21 märts 2009

vist selle talve viimane jää




...olen iseenese poolt tunnustatud mudafotograaf...

nomaitea.
et Sigma AF 70-300mm F4,0-5,6 DG APO Macro...
ei saa mina selle toruga teravat pilti,
lihtsalt ei saa.
pildistan statiivilt,
puldiga.
tuult ei ole.
maavärinat ka (vist) mitte.
eimiskit.

nüüd olen jõudnud selleni,
et teravustan käsitsi.
on parem küll.
aga mitte piisavalt hea.


kindlasti on lohutav netist lugeda,
et Sigma 70-300... polegi mõeldud pildistamiseks,
seda toodetakse hoopis hoiatuseks inimkonnale...

või et selle toru jaoks pole statiivi vaja,
sina võid tema koos aparaadiga betooni valada,
ja ka see ei muuda midagi paremaks...

siiani arvasin, et viga on minus...
nüüd ei teagi...

sest üks teine samasugune toru
ühe teise kaamera ees
teeb ju teravat pilti...

ah,
ma ei taha sellest rääkida!


* * *

aga muidu saab seda toru kasutada küll,
ma nimelt vaatan selle abil läbi fotoka,
et kas üldse on mõtet kaugemale minna,
kas seal midagi põnevat on...

no näiteks tuvastasin sel moel,
et eemal,
ahvatlevalt otse ranna ääres ujuv must luik...
...koosneb betoonkärakast
ja raudpostist.

hea ju,
et ei pidanud lähemale minema...
et haruldast luike mitte minema hirmutada,
oleksin viimased meetrid ilmselt
kivide taha varjudes
roomates läbinud...
irv.

Sildid: ,







2 lisas:

21 märts, 2009 23:25, Blogger kukupai ütles...

Aga huvitav ja omapärane tuli välja.

 
22 märts, 2009 10:58, Anonymous Anonüümne ütles...

jah ma saan ka selle toruga teravaid pilte ja pole vaja mulle tulla rääkima et ei saa sellega pilti teha.
võimalik et torude kvaliteet on kõikuv ja mulle on lihtsalt veidi parem toru sattunud.

 

Postita kommentaar

<< Home