09 märts 2009

mõned pildid sellest, mis mu peas toimub:
















vot sellised pildid.
"vaese mehe makro",
st siis, et tehtud tavalise 18-55mm kit-objektiiviga,
seda tagurpidi fotoka ees hoides.

suurendus on hullult suur,
fokuseerida saab aparaati+objektiivi pildistatavast parajale kaugusele sättides,
teravussügavus peaaegu olematu, nii et hoolega peab sihtima.
säri ja iso saab seada.

pildikvaliteet on nagu on,
aga ega siin fotokala ole,
ma võin siin oma kräppi näidata küll.

pildistasin Fairy ja vee segust puhutud vahu mullidel tekkivaid värvilisi laike.
piltimine on pisut komplitseeritud,
need mullid lähevad ju kohe katki.
aga enne seda liiguvad need veidrad mustrid omasoodu...

tegelt olen ma rahul :-D
segane olla on mõnus!

(ja ikkagi on mul makroobjet vaja!)

Sildid: ,







1 lisas:

09 märts, 2009 01:17, Blogger Manjana ütles...

väga vahvad pildid! homme proovin ka :)

 

Postita kommentaar

<< Home