26 oktoober 2008

mul on uus lemmikloom

selline siis:



Velbon Sherpa 435
pea on 2 juhthoovaga PHD-41Q

esialgu olen päris rahul.

küllap on rahul ka erinevate fotopoodide rahvas,
et ma ei käi enam nende juures statiive lahti võtmas.
statiiviostmine on ju keeruline,
egas esimest ettejuhtuvat kohe osta saa.
ja mille järgi sa siis valid,
ikka uurid, et mismoodi teda seada annab...


heldeke, milliseid poose ta suudab võtta!
statiivi jalad ei ole omavahel seotud,
kesksammast saab lühemaks teha
ja statiivipea ka selle alumisse otsa kinnitada.
niimoodi peab makrotades ettevaatlik olema,
et sitikat objega laiaks ei litsu.

kesksammast hoiab valitud kõrgusel paigas kruvi,
lased seda natuke järgi ja tõmbad samba sobivale kõrgusele.
siis keerad kruvi koomale.
mugav!
eelmisel oli selleks tarbeks vänt,
mulle see väntamine ei istu.

kui vanal statiivil pidin horisondi otseajamiseks statiivijalgu pikemaks-lühemaks mudima, siis sellel saab horisondi tarbeks pead reguleerida.

kaalub ta alla 1,5 kilo,
üks oluline näitaja just kaal oligi.
olgugi, et statiivi nimi on sherpa,
tuleb ikka mul endal teda seljas vedada.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home