14 oktoober 2008

ja ikkagi ostsin ma telefoni selle värvi pärast :-D

telefoniostmist ei andnud enam edasi lükata,
vana oli omandanud perenaise iseloomu
ja üritas igal võimalusel bitchida.

otsisin siis netist mingi sobiliku välja.
sony ericsson, K660i.
must ja natuke tumepunast ka.
näppisin teda poes,
no vale on!
liiga suur
ja liiga läikiv.
uurisin mingit teist ka,
see istus kätte hästi,
aga tal polnud neid väheseid värve ja vilesid,
mida ma arvasin vajalikuks.
jäi ostmata.

kui järgmisel päeval ostma läksin
(et äkki tunnen ikkagi õige ära),
siis seal seda 660-i enam polnud.

see on alati nii,
et kui ma ükskord oma kahtlustest võitu saan,
on parem kraam juba otsas.


täna toidupoe kassasabas avastasin,
et seal on veel üks telefonipood!
ma ei mäleta,
et selles kohas enne üldse midagi oleks olnud???

läksin siis ajaviiteks vaatama,
äkki on maailmas veel mõni meeldiv telefon...
müüja üritas abi pakkuda,
maitahtnud ka ebasõbralik olla,
las ta siis näitab mulle.
sedasama 660-i.
pealegi oli mul selle kohta veel küsimusi tekkinud.

võtab tema kapist karbi,
urgitseb lahti
ja lausub
äärmiselt vabandava tooniga:
"kahjuks meil ei ole seda värvi,
nagu see mulaaž seal vitriinis on."
pole midagi, leidsin ma.
(ma ju nagunii alles kahtlen ja ainult vaatan...)

ja kui tema siis selle karbi lahti koukis,
kadusid absoluutselt kõik minu kahtlused :-)
kui üks telefon on selline
sooja tooniga pärlmuttervalge,
laimiroheliste detailidega-
no mille üle siin veel kahelda???
ei olnud tema enam
ei liiga suur
ega liiga läikiv :-D

ma nüüd kohe ei teagi,
mida homme selga panna...
...et ikka telefoniga sobiks ;-)

Sildid:







3 lisas:

14 oktoober, 2008 22:59, Blogger kukupai ütles...

Üks küsimus - kas sel telefonil on joystick või mõni muu navigeerimisnupp? Ma pean enda oma ka välja vahetama, aga joystickiga enam ei taha ja samas peab see ikks Sony olema.
Praegune on nii mõnusalt käepärane, aga jupsib. Ja kui värvidest rääkida - kas tumelillat ka kuskil liigub?

 
15 oktoober, 2008 21:07, Blogger ematehnik ütles...

keskmine nupp on lihtsalt vajutamiseks. ja see kandiline, ümber keskmise, sellel on iga serva all lüliti.

tumelillat ei ole näinud.

 
21 november, 2008 13:02, Blogger joanamari ütles...

tehnika suhtes oln väga ebanaiselik
mulle pole oluline millised mu asjad välja näevad isegi värv pole oluline
oluline on see et asi toimib
peseb
keedab
küpsetab
et ma saan helistada ja sõnumeid saata
et ma saan märkmeid ja meelespeasid lisada
kaua aega käisin ringi "telliskivi" taskus
mind ei huvtand mida teised ütlevad põhiline on see et saan teha ära oma toimingud
autogi on mul vana sapakas
mida vahetada ei soovi
millel on odavad varuosad
millega saab hästi manööverdada jne

 

Postita kommentaar

<< Home