20 juuli 2008

statiivist ja prillidest



...et ma tõin ta siis ükspäev ikka ära,
selle oma väljavalitu...

nüüd on mul veel sadat asja vaja.
objektiive ja filtreid ja miskõikveel...
ah, tegelikult ma tean küll,
et tehnikast üksi ei piisa.
nii et püüan siis rahulikult võtta.

eile suutsin statiivi ära kaotada.
ja prillid ka,
prille lausa kolm korda.

statiiviga on nii,
et kui sina teda parajasti ei kasuta,
siis on targem ta ikkagi püsti panna,
mitte heina sisse pikali.
sest kui ootamatult ärganud jahikirg
sunnib sind x-meetriseid hüppeid
ja roomates siksakke tegema,
siis on pärast pisut keeruline leida,
kuhu pagana kohta see statiiv siis nüüd jäi...


prillidega on jama.
läbi aparaadi "silma" nendega ei vahi,
valgus läheb vahelt läbi
ja muidu ka on vale.
siis lükkan prillid kuskile üles,
otsmiku ja pealae vahelisse piirkonda...
noh ja kui ma siis neid uuesti vajan,
siis on nad juustesse takerdunud
ja ma ei saa neid muidu kätte,
kui pean kõik juuksed lahti päästma
ja prillid siis sealt välja harutama...
võeh.
pistsin prillid siis kotti.
ja pärast otsisin neid taga.
sest neid ei olnud peas.
ja siis otsisin neid veel kahel korral kotist.
aga siis nad olid mul peas...

ühesõnaga jama.
ilmselt peaksin ma juukseid lõikama.
näiteks otsaeest pealaeni
nii sentimeetripikkuseks.
ülejäänud võivad ju jääda, need ei sega...
aga ma pole päris kindel,
kas selline soeng liiga veider ei tunduks.

mingeid variante peaks vist veel olema?

hei, prillikandjad,
kas mul on ainsana selline (pseudo)probleem?
kus te oma prille hoiate?

Sildid:







4 lisas:

20 juuli, 2008 15:04, Blogger KK ütles...

Mul on ka prillid alati juustes kinni, niiviisi juba peotäite kaupa salke välja kistud.
Minu järgmised prillid on ilma selle ninaklambrita, siis saab lõdvalt juustesse lükata, ei mingit probleemi.

 
20 juuli, 2008 17:04, Blogger Triin ütles...

õnnitlused uue armukese soetamisel! Minul on suur kiusatus oma 400D uuema vastu välja vahetada ning nüüd seda enam, et hea eeskuju ees! Jääme kenasid kaadreid ootama.

 
21 juuli, 2008 14:48, Anonymous Anonüümne ütles...

Prillid vahetasin läätsede vastu. Mõneti ebamugavam, aga pildistamisel asendamatu.

 
10 august, 2008 22:54, Anonymous Anonüümne ütles...

Kas prille sangapidi dekolteesse torgata ei anna? Ma päikeseprillidega teen sageli nii. Muidugi polokraega seda hästi teha ei saa. Teatud vanusest alates on ka nööriga kaelas rippuvad prillid vist paslikud :)

 

Postita kommentaar

<< Home