25 mai 2008



tundub,
et pea kõike, mida näed,
saab ka pildistada...
või kuidas näed...
nii näengi.


juba homme
pargin end kuhugi
rahulikku kohta,
panen uksed lukku
ja olen offline ja blocked.
world sucks.

irw,
praegu ma mõtlen jah,
et keeran autonina vastu merd...
äkki on ilus olla.
lõpuks vedelen jälle
mõne supermarketi parklas.
nagu ikka.

Sildid:







2 lisas:

26 mai, 2008 21:37, Anonymous Anonüümne ütles...

Mõtlesin selle lause peale "kõike mida näed saab pildistada"(häiris natuke) tegelikult ikka vist ei ole nii. Kui nüüd süveneda natuke siis kogu "kamm" käib valguse ümber. See siis tähendab kui väljas on kottpime siis silm veel midagi seletaks aga fotokas jääb jänni. Ei suuda enam objekte eristada. Teine asi on päike. Ega ikka ei taha palja silmaga pikemalt peatuda sellel. Mis siis veel saab kui läbi objektiivi seda vaadata. Põhimõtteliselt pilti saab aga see ei ole kindlasti selline kui palja silmaga paistab.

 
03 juuni, 2008 14:33, Anonymous Anonüümne ütles...

nojaa, pildistada saab ikka. iseasi, mida sa pärast sealt pildi pealt näed. ja üks mats näeb ühte moodi ja teine mats näeb teistmoodi. minu jaoks on jume liiga punane, tema jaoks ei ole. mina näen pimedas varje, ent tema ei näe. või siis mina näen tervet pilti ümmargusena, ent tema näeb ainult suurt mulli keset pilti... mine võta siis kinni...

 

Postita kommentaar

<< Home