02 mai 2008

mees ütles mulle "ei!!

no ma ikka kohe solvusin.
ma tõesti lootsin.
mul ei ole just palju unistusi,
ammugi ei patra ma neist vahetpidamata.
seda ühte ma olen jah rääkinud...

akna all, just tema projektiauto kõrval
seisis täna mu soovunelm.
samasugune, nagu mu Must Auto.
ainult et punane.
ma olen juba mõnda aega igatsenud
üht Punast Autot
oma Musta Auto kõrvale.
punane sobiks nii mõnegi mu riietusega suurepäraselt...
ja mõne meeleoluga...
ühesõnaga seal ta seisis.
Punane Auto.
polnud silmigi kinni pannud,
küllap ootas.
täpselt samasugune kui mu must.
samasugune on hea,
siis ma tean, kus miski nupp on...
teistsugust ma ei tahakski.

ja kui mees tuli
ja ma küsisin,
et see seal all,
kas see on minu kingitus????
(palun, võiks ju ometi olla!)
ütles ta "ei."

ohh!

siis pakkus ta,
et kui me musta maha müüme,
siis võime mulle ju punase osta,
kui ma niiväga tahan.
noei, seda musta me ei müü!
mul on temaga suhe!

arumaisaa,
miks mees arvab,
et mina peaksin monogaamne olema.
autode osas, mamõtlen.
ta ise ju ei ole...

näiteks on ju igati normaalne,
et ühel naisel on mitu käekotti...
erinevate kleitide juurde
või nii.
miks mul siis ei võiks olla mitut autot?
mis mitut, ainult kahte.

Sildid: ,







1 lisas:

02 mai, 2008 02:33, Blogger Anu ütles...

punase (metallik) auto omanikuna (noh, peaaegu ;) ) ma ütlen sulle, et must on šeff!!! :D

 

Postita kommentaar

<< Home