10 märts 2008

värvimuutev sõrmus

tõin omale Viinist sellise sõrmuse,
mis pidi vastavalt kandja meeleolule värvi muutma.

siiani olen näinud seda sõrmust
rohelisena (olin rahulik)
sinisena (tööhoos või ka roolis)
mustana (targem on tõesti eemale hoida)
tumelillana
helelillana
beežina
ja mererohelisena ka.

noh ja vahepeal oli ta ikka täitsa kirju,
ju mul olid siis segased meeleolud.
juhtub.

boss leidis, et igati praktiline asjake,
vaatab hommikul mu sõrmuse üle,
ehk on tal targem see päev üldse
väljaspool maja mööda saata :-)
(mitte et ma oma bossi väga terroriseeriks,
tal on lihtsalt sellised karmid naljad.)

hommikukohvi kõrvale lahkasime sõrmuse hingeelu,
et ikka mismoodi ja kuidas.
ja et autod võiksid sellised olla.

ja et kui see värk tõesti töötab,
siis tuleb kogu kollektiivile sellised sõrmused hankida.
hea ju ennetavalt vaadata,
et kellega üldse suhelda tasub.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home