23 märts 2008

punapäisus kui hingeseisund

no nüüd jõudis mulle ka kohale kohutav kahtlus,
et kas mu punased juuksed mulle üldse sobivad...

huvitav,
et blondi ja musta juuksevärvi puhul
olen ma sobimisest mõelnud.
aga punane-
see on nagu midagi hoopis muud.

punane pea on mõnikord
teraapiliselt vajalik.

noh et kui life sucks.
et siis protesti märgiks.
või enese rebootimiseks.

ma ei teagi,
kuidas see täpselt mõjub.
võibolla see,
et kuna punased juuksed päikest ligi tõmbavad,
see sära,
et ehk akumuleerub see siis ka minusse...
igatahes hea hakkab.

see on ka aus hoiatusvärv:
ma ei ole tore, malbe ja leebe.
...kui mind segadusse ajada...

ja see, et punane ruttu maha kulub,
see on ju aina õnnistus.
...see võimaldab end ikka ja jälle
üle värvida
ning
uue ja/või õnnelikuma inimesena tunda...

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home