21 märts 2008

mäluhäired

mina, bossile:
...et telliks mõned asjad.
ma ikka ei saa ilma.

boss:
aga ma ju tellisin!

mina:
hmm, millal siis?
miks ma sellest midagi ei tea?
kas ma jälle ei mäleta?

boss:
kaks nädalat tagasi tellisin,
ilmselt sa oled selle ära unustanud.

mina:
nojah.
aga kus see kaup siis on,
kui sa kaks nädalat tagasi tellisid?
kas see ei peaks juba siin olema?
(äkki ta ainult mõtles tellida
ja siis unustas...
ma pole siin ainuke Alzheimeriga.)

boss:
ee...
ma ei tea, kus see on!
ma olin selle unustanud...
aga ma kohe uurin välja!

läheb paar minutit mööda,
tuleb boss,
vaatab mind pisut imeliku näoga
ja ütleb:
"kas tead, kus see kaup on?
lao ukse taga!"

mismõttes nagu?
ma pole seal küll vist kaks päeva käinud,
aga päris nii see nüüd ka ei käi,
et asjad lihtsalt ukse taha maha tõstetakse.
korda ei ole siin majas, maütlen!

"ei-ei, ikka auto peal, just praegu jõudis!"

_________________________


pisut häiriv.
loodetavasti ei muutu see krooniliseks.
muidu ei julge varsti enam midagi mõelda,
kui seepeale asjad kohe juhtuma hakkavad.


aga mäluga on tõesti pahasti.
õnneks mitte ainult mul.
loodetavasti unustab boss
mind igasuguste unustamiste pärast
lahti lasta :-D

mul on väike nipp ka:
püüan vähemalt tema asjad meeles pidada
ja neid siis õigel ajal talle meenutada.
et ta ikka tunneks,
et ilma minuta on veelgi hullem...

hmm,
mille jaoks on mul assistent?
peab paluma tal üles kirjutada need asjad,
mille ma muidu ära unustaks...






1 lisas:

23 märts, 2008 18:32, Anonymous Anonüümne ütles...

Tuttav... nii tuttav... Ma olen korduvalt püüdnud märkmikke sisse seada - aga ma unustan sinna õigel ajal vaadata ja...

 

Postita kommentaar

<< Home