13 veebruar 2008

selleks peab psühhopaat olema,...

et iseendal käed katki lüüa.

umbes nii ma alles hiljuti arvasin.
no see ei ole ju normaalne,
eksole.

täna lõin ise endal käe katki.
tegin poksikotile paar kiiremat seeriat
ja pärast avastasin,
et olin käel mingi veresoone puruks löönud.
naha alla tekkis kole sinine muna.
natuke on valus ka,
aga ei midagi hullu,
kududa igatahes saab.

ilmselt olen ma ise siis ka psühhopaat...
väga halb päev oli,
täiega halb.


einoh,
ma ikka mõtlen end parandada küll.
et edaspidi hoian oma käed poksikotist eemal.

...ja taon teda jalgadega.
nagu senini.

mõnikord peab seda kotti ikka taguma,
selleks boss ta ju tõigi,
et rahvas saaks oma halbu tundeid maandada.
ega siis investeering tohi niisama kasutult nurgas rippuda...

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home