16 veebruar 2008

midagi hingele

Kõik, mida vajad, tuleb su juurde
ühel või teisel varjatud kujul.
Kui tunned ta ära,
saab ta su omaks.

Kõik mida tahad, tuleb su juurde,
tunneb su ära ja saab sinu osaks.
Hinga, loe kümneni.

Hind selgub hiljem.




Doris Kareva.

nii hea,
nii lõpmata hea.
selliseid asju lugedes
tekib tunne,
et seesamane blogi siin
on vaid sõnade kuritarvitamine.
ma ei saa iial midagi öeldud...

nagu mul oleks üldse midagi öelda...

Sildid:







3 lisas:

16 veebruar, 2008 21:41, Blogger Elsa ütles...

See on jah üks hästi tore luuletus. Ma ostsin terve ta viimase luulekogu peaasjalikult just selle luuletuse pärast :)

 
17 veebruar, 2008 01:13, Anonymous Anonüümne ütles...

Lgp. ET. Ma loen iga Su posti ja olen endiselt Su fänn ja see on tore. Sa oled hea. Tõeliselt! Ja nakatununa (lõpuks ometi) fimomaaniasse saan veel rohkem asjadest aru! Kuigi pastamasinat mul veel pole, aga su fimotööd on ägedad!
Anu

 
18 veebruar, 2008 21:56, Anonymous Anonüümne ütles...

Selle luuletuse kudusin kingituseks soki paari sisse!Loodan ja usun,et sõnum jõuab kandjani!:D

 

Postita kommentaar

<< Home