20 jaanuar 2008

põnnijutud: nõudepesust

mul on varemgi olnud neid paremaid päevi,
mil olen üht-teist kirjutanud.
ja rahva rõõmuks oma jutukesi ühes foorumis avaldanud.
kes sealt neid vanu asju ikka enam leiab,
sõbrantsi palvel tõstan mõned siia.


______________________________________________________

minu laps naljalt ei maga.
päeval magades võib midagi olulist maha magada.
näiteks nõudepesu.

nõusid peseme kahekesi koos.
me teeme kõike koos.
uhh!

õnneks on meil kaheosaline kraanikauss.
põnn taburetiga ühe ääres, teine osa jääb mulle.
tal on oma käsn ka, millega peseb.
kahjuks on meil vaid üks kraan.
see tähendab, et mina pean kuivalt pesema,
kui härra otsustab vee endale pidada.
see kraan on muidu hästi mugav:
tal on voolik sabas ja teda saab dušina kasutada.
kahjuks teab ka põnn seda,
mistõttu see kraan enam niiväga mugav ei ole.

nõudepesemisele lisaks saab pestud ka põrand
ja laps saab lõpuks kuivad riided.
mõnikord pean ka ise riideid vahetama.
kui ma siis peale ränka nõudepesu
otsustan oma tagumise poole maha toetada
ja end ühe kohviga kosutada,
leiab selline looderdamine otsekohe hukkamõistu.
põnn huilgab nõudlikult ja tirib mu tolmuimeja juurde:
hakkame nüüd koristama!

tolmuimejat peab päeva jooksul neliteist korda kasutama.
krt, kui normaalsed inimesed teevad kahe töö vahele suitsu,
siis minu põnnil pole mitte suitsupausid vaid tolmuimejapausid.
ma ei tea, miks see laps selline korramaniakk on,
meil pole suguvõsades ainsatki sellist friiki!
võibolla on kunagi olnud,
aga nad on mõistetavatel põhjustel
lihtsalt minema aetud?

vaene laps,
mänguasjadega mängimiseks pole tal üldse aega,
kogu aeg peab midagi tegema.
tööd on nii palju-nii palju!
ja me teeme kõike koos.

olin sunnitud ostma veel ühe kartulikoorimisnoa,
veel ühe lõikelaua
ja ühe väiksema pesu-vedamise-korvi.
masendav.
issi pidi endale teise akutrelli ostma :-)
paras!
las teevad ka kõike koos :-)

/11.august 2005/

Sildid:







1 lisas:

31 jaanuar, 2008 10:29, Blogger Morgie ütles...

nunnu :D

 

Postita kommentaar

<< Home