24 jaanuar 2008

kuidas ennetada lämbumist...

täna hommikul
oli tööl seinale tekkinud tabel,
igasuguste riivatute piltidega.
"ohhoo!"
"jaa, peaks proovima..."
kommenteerisid mehed.

ei olnud kamasuutra,
see tabel oli
hoopis esmaabi kohta.
et kuidas paigaldada ja käidelda inimest,
kes ei hinga või midagi sellist.

piltidel oli passiivsem pool meesinimene
ja aktiivsem siis naisinimene.
väga õige lähenemine,
ega mehed ju muidu sellist asja vaataks.
nüüd aga küll!

ja meie arstikapi uksele oli tekkinud rist.
mitte punane,
isegi mitte sinine,
hoopis valge, rohelisel taustal.
ilmselt siis mõeldud
identiteedikriisis tulnukatele.
noh, õnneks kõik kohalikud teavad,
et kui neil ometi kord
peaks vaja minema
seda hõbedaselt läikivat termotekki,
siis see ongi just seal kapis.
plaastrit ja sidet peaks seal ka olema...

ja üks raamatuke oli majja tekkinud,
millalgi loen selle läbi.
seal oli näiteks kirjas,
kuidas pakkida amputeeritud jäsemeid.
abiks ikka!
...noh et kui me peaks
jäsemeid amputeerima hakkama
ja siis cargo või els-iga neid kuhugi saatma...

proovisin siis tehnikule heimlichi võtet teha,
mulle see võte miskipärast meeldib.
aga jaa,
mu käed on liiga lühikesed.
ühesõnaga nüüd ma tean,
et see mul niimoodi ei õnnestu.

noh ja et hädasid ennetada
siis lubasin ma igale köhatajale
põlvega ühe korraliku heimlichi teha.
ega saa ju ometi oodata,
kuni inimene näost siniseks läheb...
parem ikka ennetada.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home