03 jaanuar 2008

31 826 küpsist mööda ilma laiali

etjah,
vaatasin oma rahvaloendurit.
eelmisel aastal on siin käidud 38 484 korda.
hmm.

unikaalseid külastajaid on olnud 31 826.
ma arvasin, et jajah,
küllap see arvestus
kuidagi IP-de järgi käib.
dünaamiline IP,
dialup-ühendus
(või ei kasuta seda enam keegi?)
ja nii need numbrid tulevad.

aga jaa.
või siis AGA JAA.
selgus, et arvestus käib arvutisse jäetud
cookie-de abil.
...et mu küpsised on laiali
31 826-s arvutis.

ja vähemalt kaks korda on siin käidud
üle 18 000-st arvutist.
hull värk!

hull värk jah.
sest ma arvasin,
et mul on võibolla kuni sadakond püsivat lugejat.
ja siis ma mõtlesin kohe,
et mul on suurushullustus
ja ma olen liiga edev,
nii palju neid nüüd küll ei ole.
sest ma ju kirjutan viimasel ajal nii vähe.
ja üldse,
keda see värk siin niiväga huvitab.

apiapi!
ma olen kümme korda kuulsam...
ja ma ei tea,
mida sellest arvata.
segased tunded...

eks mulle ju natuke ikka meeldib ka.
justkui tunnustus või nii.
aga sotsiofoob minus
tõstab paanikat.






8 lisas:

03 jaanuar, 2008 20:55, Blogger monika ütles...

...no ma üks Su tõsine fänn...
Nii andekat annab otsida...
...tõsine tujutõstja...(:
Libedat sulge või mida soovida???? ...nobedaid näppe klaviatuuril!!!!!

 
03 jaanuar, 2008 21:04, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina olen üks täitsa anonüümne lugeja ja paadunud fänn, iga päev käin luuramas, et ehk on miskit uut. Ja tänan päikest, kuud ja taevatähti, et sellesse blogisse kunagi ära eksisin :)
H

 
03 jaanuar, 2008 23:27, Blogger kukupai ütles...

Mina käin ka iga kord kui miskit uut on. Aga mina käin ikka kogu aeg ühest ja samast arvutist. Nii et tegelt käib see arvestus ikke IP aadresside järgi.
Nobedaid näppe!

 
04 jaanuar, 2008 09:21, Blogger AlexRobin ütles...

Ära sel sotsiofoobil eriti põdeda lase, ma käin Sind lugemas 4st erinevast arvutist näiteks, kaks neist muutuva IP-ga :)

 
04 jaanuar, 2008 09:50, Blogger Annu ütles...

mina ka loen:)
head uut!!

 
05 jaanuar, 2008 17:23, Anonymous Anonüümne ütles...

mina käin ka sind lugemas 3-st arvutist. noh, et ehk mõnest arvutist paistab rohkem juttu või nii. a kas ip-d püsivad neil arvutitel paigal või jooksevad ringi, ma kahjuks ei tea...

 
07 jaanuar, 2008 15:12, Blogger hiiutar ütles...

Mina käin jälle oma arvutiga erinevate juhtmete taga ja ikka piilun su blogi ka.

 
08 jaanuar, 2008 10:51, Anonymous Anonüümne ütles...

Kasutan Su blogi argihalluse raviks.
Väga kosutav on,
sõltuvus on ka juba tekkinud.

Rohkelt asjatamist ka edasiseks
M

 

Postita kommentaar

<< Home