07 oktoober 2007

kust saab sipelgaid?

lugesin Wildika blogi
ja leidsin asja, mida ma ka vajan:



miski läbipaistev anum,
geeliga.
sipelgad elavad sees.
ilus/põnev/hariv vaadata.

neil on koduleht ka.

isatehnik arvas, et see on liialdus.
et võtku ma oma läbipaistev kummik
ja kaks sipelgat
ja tehku ma endale ise see.
tarretist ma ju ometigi teha oskan...

tarretist jah,
aga kust ma need sipelgad saan...

Sildid:







4 lisas:

07 oktoober, 2007 15:09, Blogger Heidi ütles...

Võin Sulle sipelgapesa postiga saata, kui tahad :P

 
07 oktoober, 2007 17:59, Blogger Karuema ütles...

ny natural history muuseumist saad kaasa osta väikese suletud palli, kus on maakera mikro....mingi selline värk, et ongi nagu maailm palli sisse vedelikku ära pandud... tahtsin kaasa osta, aga nad polnd seal kindlas, kas see maakera lennukisõitu talub. iogasugu imelikke asju mõeldakse välja.

 
07 oktoober, 2007 18:36, Blogger Manjana ütles...

see pole just nii lõbus kui tundub. meil on see asjandus pool aastat olnud. kõige vastupidavamad olid väikesed mullamurelased, keda me saime ema kasvuhoonest. nood tulid aga ülevalt aukudest välja ja siis me kleepisime need augud kinni. nood olid ikka mingi 3 nädalat täitsa asjalikud ja tegid uued suured käigud.

kuklased suutsid üksteist maha killida juba paari päevaga. me nädal aega tagasi tõime mingi 30 tükki metsast, praeguseks on paar tükki elus.

mulle tundub see rohkem loomapiinamisena. nats on neid huvitav suurendusklaasiga vaadata, aga tegelt on telekas huvitavam.

ja praeguseks hetkeks on kõik eesti putukad maa alla tuttu läinud.

 
07 oktoober, 2007 18:55, Blogger ematehnik ütles...

sipelgate postiga saatmine on vist pisut komplitseeriud. äädikakärbest tohib saata, aga nii saatja kui saaja peavad olema miskid bioloogilised asjapulgad. kunagi lugesin sellest eesti posti kodulehelt.
vot siit:
http://www.post.ee/failid/UPT_T__ptingimused__l_plik_0112_2006_2_.pdf

 

Postita kommentaar

<< Home