21 september 2007

kuidas meestega tutvuda

lihtsalt mõned tähelepanekud.
mitte et ma kellegagi tutvuda püüaks.
aga et kindlasti on inimesi,
kes tahaksid kellegagi tutvuda.
etjah.

niisiis õnnestus mul kena noormehega vestelda.
mu istukil-edasiliikumise-aparaat teatas ükspäev,
et "low fuel".
no ma võtsin sedasorti ähvardust tõsiselt.
a need mehed, kellest mu perekond koosneb,
need arvasid, et mine ise tankima,
küll sa aru saad ja hädaga ära õpid.
no ma siis läksin.
telefoni abil sain teada kah,
millist bensiini nagu üldse peaks tankima.
seda ma teadsin, et see on automaattankla
ja raha tuleb kuskile masinasse toppida.
noh, sel masinal ei paistnud küll ühtki sellist pilu olema,
kuhu nagu sobinuks raha panna.
kõndisin tiiru ümber masina- ei ole.
kõrvaloleval postil polnd ka.
pilusid.
suht tavaline post oli.
tundsin end nagu miss Swan sularahaautomaadi kallal.
noh ja siis tuligi üks noormees oma autot tankima.
et noor mees, see oli puhas boonus.
ma nagu eriti valiv ei olnud.
igatahes teadis ta kenasti näidata,
millise posti sisse käib raha ja
kuhu siis veel peab vajutama.
ühesõnaga sain tangitud.

aga jah, et kui kellelgi on tarvidus
inimestega tutvuda,
siis bensujaamas peaks saama küll.

teine võimalus on veel:
eile tahtsin kurke osta.
mu lemmikkurgid olid ülemisel riiulil.
tagumises servas muidugi,
ega nad ainult minu lemmikkurgid ei ole.
eestpoolt olid otsa saanud.
no ja ma ei ulatanud kuidagi nende kurgipurkideni.
aga osta tahtsin.
noh ja siis ma palusin ühel
mööduval
pikemat kasvu mehel
endale sealt üks kurgipurk ulatada.
ulatas küll.
ja suhtles teemal
"mulle ka meeldivad need kurgid!"
nonäedsiis.

seal (kristiine prismas) tundus tutvumisvõimalusi veelgi olema.
maiuspala-kommid jätsin ma igatahes ostmata.
sest neid ma ei saanud ka kätte.
aga maitaht rohkem võõrastega suhelda.
rsk,
ma tulin siia poodi.
mitte miskile tutvumisõhtule, eksole.

_ _ _

tanklas tutvumisel on see eelis,
et ilma autota mehega seal naljalt ei tutvugi.

poes jälle kõnetad ikka piisavalt pikka meest,
et ta selle neetud kurgipurgi kätte saaks.

ilma autota ja/või lühikestest meeste suhtes
on kuidagi diskrimineeriv.
maitea.
nemad peavad ise aktiivsed olema.

Sildid: ,







20 lisas:

21 september, 2007 13:24, Blogger Cairbre ütles...

Kui tahad endale autota meest siis saab ka nii tutvuda et seisad rattatee ääres õnnetu näoga, ketid rattalt maas ja näe tutvudki meestega kes lahkelt ketid rattale tagasi aitavad :)

 
21 september, 2007 13:51, Blogger KK ütles...

R2s on juba teist nädalat hommikuprogrammis rubriik - helista ja räägi, kuidas tutvusid.
Ma kuulan seda jaama autos, tööle sõites ja sealt tuleb ikka siukseid pärle, et mulle tundub et inimesed on Eestis suhtlemisgeeniused.
Ei mingit probleemi pool 3 Tallinnas auto peale hääletada või metsas lilli korjates jutustama hakata.
Ma olen vist mingi eriline paniköör, no võhivõõrale pikalt otsa vahtimine tundub ka kuidagi kahtlane ja ebaviisakas :D.

 
21 september, 2007 21:38, Anonymous Anonüümne ütles...

miks sa
iga rea

lõppu enteri lööd?
kas sa ei leia,
et selle lugemine võib mõnele veidi raske olla
või arvad
et kui kast saab otsa, siis tuleb enterit peksta paar korda?

või koosnevad su
kirjutised
ainult haikudest
või mis?

 
21 september, 2007 22:25, Anonymous Anonüümne ütles...

Jessas kui lahe on alati Su kirjatükke lugeda. Tuju teeb kohe heaks.
Muiuseas, see eelmine kommenteeria on äkki seesama kes minu kirjatükke kommenteeris ja mispeale minul on nüüd vajadus ( kohustus? ) igale poole tühikuid toppida ? No mulle tehti märkus et pole piisavalt tühikuid ja see pisi ikka jummala solvav kaaskodanike suhtes olema!

 
21 september, 2007 23:19, Blogger J ütles...

Ilma autota mehi leiab bussipeatuses oodates ka. Ja kui väga õies peatuses passida - nagu šholnok - siis oi-oi, milliseid mehi kohtab. Selliseid mehi, et kõhe hakkab. Bussiinimesed aga pole suuremad jutumehed. Neil on üldiselt komme masendunud näoga aknast välja passida. Teine kord on lausa imelik olla. Tuleb nägu vägisi morniks suruda, et massi sulanduda. Vahel on küll bussiinimesed jutukad ka. Tavaliselt istuvad nad seal tagaotsas ja ülejäänud vähem jutukad inimesed korjavad usinasti oma kotte ja pakke kokku, et bussi ette otsa hoopis istuma minna. Kui selliseid pole, siis saab küsimustega "kuhu see buss sõidab?" või "Noormees, laske see mammi istuma! Noortel pole ka tänapäeval üldse mingit kasvatust" ikka kellegagi jutule. Hästi paljude kottidega kõigil risti ees seismine aitab ka.

 
21 september, 2007 23:30, Blogger J ütles...

Lühikeste meeste kohta ei oska ma küll eriti nõu anda. Ei tea nende peamisi tšillimis- ja hängimis-areaale. Reeglina on aga nooremad isendid lühikest kasvu. Neid peaks ikka Viru keskuse ja koolide ümbrusest võimalik lantida olema. Olenevalt sellest, kui lühikese mehe järgi isu on, peaks kas komm või suits ikka jutule aitama.

 
21 september, 2007 23:46, Blogger J ütles...

Mul pole veel õnneks läinud ühtki eesti keele puritaani oma lehele hulkuma saada, või on nad end targu tasa hoidnud mu sõnakastuse, kirjatehnika ja muude tähtsate näitajate koha pealt. Ma olen neid ikka Kristjani blogis (http://www.rockwitch.com/blog/) näinud ning tundub, et parim taktika on neid eirata ja mitte väga põhjalikult nende soovitusi kuulda võtta. Mõõdukas vaikne nende õpetuste najal emakeele parandamine on muidugi hea, kuid pole tarvis lasta neil liiga õhku täis minna. Algul tühikud ja enteri vajutamised iga lause järel, kuid mis edasi? Järgmiseks punktid, komad ja sõnad õigesse kohta/konteksti ja viimaks keelavad roppused ka ära. Las õpetavad, kuid olgu neil selge, et nad õpetavad Sinu territooriumil ja Sina lased neil õpetada. Seda nüüd küll maailmale tarvis pole, et algajast anonüümsest mingi noor tõusikust õpetaja välja kasvaks.

 
21 september, 2007 23:51, Blogger J ütles...

Nagu neid õpetajaid vähe oleks.

Oi, pagan. Ma arvan tegelikult, et siinkohal ma andin keelepuritaanidele oma lehe lingi ja oh seda õudust ja viletsust kui nad mind nüüd tõsiselt käsile võtavad.

Texas Holdemi ja peenisesuurendus tehnika spämmi võtab Akismet, nagu nalja, rajalt maha, kuid kui keelepuritaanid asja tõsiselt käsile võtavad, siis kardan, et mõni selline lihtne programm naljalt hädast välja ei aita.

 
21 september, 2007 23:54, Blogger J ütles...

Tegelikult ma ei tohiks siin ühti nõnda palju seletada. Ise õpin ju ka filoloogiks ning olen varsti samasugune. Punkt siia, koma tänna. Oh jumal, ärge laske mul samasuguseks muutuda! Ma ei taha olla üks neist! Blokkige mind kohe! Filoloogi kuri pisik voolab ka minu veres.

 
21 september, 2007 23:57, Blogger J ütles...

Blokkimine tuleb noh iseenesestki mõista.Mul pole tarvis siin migit filoloogiapisikut mainida. Leheomanik lihtsalt tuleb ja vaatab: "Ohhoo! Ah, et nõnda palju kirjutas" ja kursor liigub juba sinna "report spam" nupu poole.

 
22 september, 2007 00:03, Blogger J ütles...

Ma ise ka juba vaatan nukra näoga, et oli sel vaesel toreda jutuga blogipidajal nüüd seda tarvis, et mina siia peale satun.

 
22 september, 2007 00:06, Blogger J ütles...

Kui keegi soovib tutvuda nende suusatajatega, kes on suvel suusatamise tõttu suusad ära lõhkunud (käivad ikka kepid käes ringi), siis noid saab Glehni pargist nõmmelt.

 
22 september, 2007 00:11, Blogger ematehnik ütles...

heldeke,
ega siis ei pea ju
ometigi
lugema.
enteriga või ilma.
eriti kui see raske tundub.
ärge piinake end,
siin pole nagunii
midagi olulist kirjas.

tegelt toksin ma enterit neis kohtades
kus ma mõtlen.
võiumbesnii.
igatahes peab seal
seda enterit litsuma.
see on absoluutselt vajalik.

 
22 september, 2007 00:15, Blogger ematehnik ütles...

hehe, xipe,
polehullu.
ma ei lase end väga häirida
neist filoloogilistest asjadest.
nii et mölla aga.

 
22 september, 2007 00:17, Blogger J ütles...

Ilma juusteta mehed on Tondil ning Marja tänaval. Tavaliselt leiab neid sealt reedeti. Edasise osa nädalavahetusest veedavad nad loomulikult joomaasutustes laua all. Siis on neid juba palju raskem üles leida.

Lihaselisi mehi saab Audentese Spordikooli juurest. Lihasteta mehi saab coca-cola plaza alt mänguklubi ümbrusest. Falcki mehi saab poodidest. Hugo Bossi ülikondi kandvaid mehi saab Lasnamäelt ning Koplist aga Lasnamäelt ja Koplist võib veel üht-teist huvitavat saada ja selliste asjadega peab ettevaatlik olema.

 
22 september, 2007 00:22, Blogger J ütles...

Ohoh, väga võimalik, et möllangi ja veel teinekord ka, kui nõnda lahkelt lubatakse (selliste lubadustega tuleb ettevaatlik olla)

 
22 september, 2007 10:28, Anonymous Anonüümne ütles...

mina aga leidsin mehe folgilt wc-järjekorras seistes:D

 
22 september, 2007 10:52, Blogger Agne ütles...

No bensiinijaamas tuvunud olen minagi. Selgus, et ma ei oska oma justostetud autol bensiinipaagi korki lahti saada. Sõbrlaik noormees aitas meeleldi.
Samuti sobivad kõk muud variandid, kus on põhjust juttu ajama hakata. Peaasi, et oleks vastav tuju, et suvalise inimesega suvaline jututeema üles võtta.
Ainult WC järjekorda ma selleks ette ei kujuta :P Ma tavaliselt naiste poolel käin ja mehed, kes mule meeldida võiksid meeste poolt kasutavad :P

 
22 september, 2007 14:18, Blogger J ütles...

Tuleb süda rindu võtta ja hakata meeste poolel käima.

 
22 september, 2007 18:37, Anonymous Anonüümne ütles...

folgil need wc-d ikka välikäimlad ja pole jagatud,kes kuhu läheb...aga kunagi on ka käidud meeste poole peal mõnel suurüritusel ,sest naiste omas hiigeljärjekord.

 

Postita kommentaar

<< Home