02 august 2007

tädiH. ei ole hobune...

põnn tükeldab porgandit.
võinoaga.
jajah,
mina tean küll,
et võinoaga ei saa porgandit tükeldada.
põnn ei tea.
ja tükeldab.
porgand ka ei tea.
ja tükeldub.
(ma muidu arvasin,
et plastikust võinuga on turvaline...
nüüd ma ei oska seisukohta võtta.
kui ta saab sellega porgandi katki,
kas siis ehk saab sellega ka sõrme küljest?
või toimuks see sõrme eraldamine
lihtsalt nii aeglaselt,
et ta jõuaks ringi mõelda...)


põnn ise seletab,
et ta teeb süüa,
siis tädiH. tuleb sööma.
(tädiH. on mu õde,
ta käib vahel ja aitab mind
mõnede juurikatoitude juures,
mida mu juurikavaenulik pere
ei taha minuga koos süüa.)

kui põnn kotist järgmise porgandi võtab,
et seda võinoa abil rüvetama asuda,
hakkab mul juurviljast kahju.
ja ma teatan,
et aitab küll porganditest,
ega tädiH. hobune ei ole,
et nii palju porgandeid sööb.

põnn loobub küll uuest porgandist,
aga seletab kahtlevalt:
"tädiH. ei ole hobune,
tädiH. ei ole hobune,
ei söö kõiki porgandeid ära..."

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home