26 august 2007

kas ainult vähe on maitsekas?




no ei ole minul seda tunnetust ja värki,
et teeks vaid sellist karget ja põhjamaist.
ei, ikka palju on vaja, lopsakalt.

siis püüad kuidagi lähtuda ideest,
et kui ongi maitsetu,
siis et kui seda vähemalt palju pole,
ei saa see väga karjuvalt maitsetu olla.
noh et on natuke maitsetu.
teed miskit
ja siis haagid sealt pooled värvid ja viled lahti.
et äkki on nii parem.

sel rohekirjul ei haakinud ma midagi lahti.
panin nii palju kui süda lustis.
enda rõõmuks.
kee vajab veel pisut nokitsemist,
mõned jupid peab ümber paigutama,
et asi paremini hoiaks.




mulle väga meeldivad
prantslannade tehtud fimoehted.

nad justkui ei põe,
et kas need värvid ikka...
ja äkki saab liiga palju...
ja muid selliseid asju.
ilusaid asju peabki palju olema :-)

nii kolangi nende blogides,
ega jutust midagi aru ei saa,
aga õnneks pole nad piltidega kitsid.

______________________________________

üks lihasööja lilleke ka,
see on selline suur,
mu peopesast pisut suuremgi.
mõõdutundetult suur.
ma kavatsen seda kanda.


Sildid: ,







1 lisas:

27 august, 2007 17:12, Blogger Anu ütles...

mulle väga meeldib see kaelakee. täpselt minu harakalikule maitsele.

 

Postita kommentaar

<< Home