13 august 2007

hiina matusepärlid ja paar käevõru

mõned käevõrud.




mulle päris meeldib see savimätsimine.
peaks endale ükskord vist müüginurga tegema.
muidu sajan koos oma saviga
läbi põranda.

ja veel:
need on
hiina matusepärlid.



tegelt ei tea ma hiina matustest midagi,
need mummud lihtsalt tundusid mulle sellised...
kurvad
ja hiinapärased.

Sildid:







3 lisas:

14 august, 2007 00:54, Anonymous Anonüümne ütles...

tee jah müüginurk. ^^

 
14 august, 2007 13:18, Blogger Gea ütles...

jaa, müüginurk!!! mul on juba sellist käevõru väga vaja!

 
18 august, 2007 23:38, Blogger Manjana ütles...

Mu hiinakeele õpetaja (kes oli hiinlane) rääkis, et hiina leinavärv on valge.

Ja et tänapäeval teevad nad pulma kahe kleidiga: alguses on hiina oma (see oli vist punane) ja siis vahetavad kleidi ära euroopaliku valge vastu, hoolimata et see on Hiinas leinavärv.

 

Postita kommentaar

<< Home