06 august 2007

hambavalu (osaline)

niisiis valutab mul hammas.
või siiski,
õnneks valutab vaid osa sellest.
suhujäänud osa.
valutaks terve hammas,
siis oleks kindlasti valusam.
a seal ainult osa hammast ongi.
jumaltänatud,
eksole.

hambaarst ei kuulu paraku nende inimeste ringi,
kelle juures ma mõnuga suhtlemas käiksin.
mul polegi tegelt seda
"oma hambaarsti".
viimane, kelle juures käisin,
oli muidu kena inimene,
aga tal oli veider komme:
surus oma käed mulle küünarnukkideni suhu
ja siis hakkas küsimusi esitama.
nomaitea,
mind kasvatati veel sel ajal,
kui oli kombeks,
et täis suuga ei räägita.
ega ta ei rääkinud ka,
mida ta seal suus teeb.
ja ma ei näinud ka.
aga mina olen kontrollifriik.
kõik riistad, mida ta kasutas,
nägid välja sellised,
mille abil saaks suu kaudu
mu neeru varastada.
ühesõnaga tundsin ma end pisut ebamugavalt.

sain õe käest tema hambaarsti telefoninumbri
ja helistasin talle.
et kas ja mis ja nii.

hämmastav.
ta ütles, et kui on paistes,
siis peab antibiootikumiravi tegema.
et siis näeb,
mis seal üldse teha annab.
tulgu ma aga julgesti läbi!

hämmastav sellepärast,
et vanasti pidid sa kasutama
mingeid x-tutvusi,
et kusagilt igasugust hambahäda leevendavad
metronidazoli tabletid kätte saada.
hambaarst neid põhimõtteliselt välja ei kirjutanud,
tema puuris ja pani mürki.
või tõmbas.

oma tabletid
said sa oma loomaarsti käest.
elagu veterinaarmeditsiin,
eksole.

ja nüüd ütleb hambaarst,
et võtame rohtu ja ravime...
hämmeldav.

eksnäis,
esmamulje on küll julgustav.

kuigi see kerge paistetus,
selle vastu mul nagu polegi midagi.
kui see raip ei valutaks.
üks näopool tundub
hoopis nooruslikum.
äkki peaks hoopis
laskma teisele poolele
mingi kruvi sisse keerata...
kosmeetilise eesmärgiga kruvi...

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home