01 august 2007

alkoholiprobleem

niisiis,
minul on nüüd alkoholiprobleem.

on selgunud selline fakt,
et kui mina enne kaheksat õhtul
end poodi vedada ei märka,
siis mina siidrit enam ei saa.

votjah,
ongi alkoholiprobleem käes.
peab hakkama meeles pidama,
et tuleb kodus ka siidrit varuks hoida.
juhuks, kui ma peaksin tahtma
(kord-paar nädalas)
üks väikene õhtusiider
eksole.

kapis on mingi 3-5 sorti veini.
ma pole üldse eriline veinisõber,
igatahes ma ei taha täna veini.

kapis on viina, konjakit, brändit
ja pudel riia balsamit.
no ma ei hakka ometigi neid jooma?

problem, rsk.

ega ma jah peagi tegelt jooma.
aga ärritab ikka.
et keegi kuskil arvab
minust paremini teadvat,
mis kellani ma võin
oma nullkomakolmese purgi
(nullkomaviiene on mulle pisut palju)
siidrit kätte saada
ja miskellast edasi
see minus joomarlust tekitab,
koos kõigi koledate tagajärgedega.

üldse.
kui ma noorem olin
ja inimestega rohkem suhtlesin.
et siis nagu ei olnud ka kombeks
kohe peale kaheksat õhtul
minna juurde hankima.
no nii palju ikka märgati kohe ära osta,
et jätkus eeldatava uneajani sumisemiseks.
juurde toodi ikka tunduvalt hiljem.

arumaisaa,
kas ajad on nii palju muutunud?
või mispaganapärast
just kell kaheksa?
mispoolest oleks kell üheksa või kümme õhtul
halvem aeg olnud?

pigem arvan ma,
et kesse nüüd nii loll on,
et kui kaheksaks on õlu otsas
ja kohalikust poest enam juurde ei saa,
et siis heidab kohe magama...

ei, vot kui kell kümme või üksteist enam juurde ei saa,
siis tõepoolest kaaluks seda
magamaheitmise värki.
öö nagu ka ju peaaegu käes.

aga kell kaheksa magama- mida veel?!
kui ei saa siit poest,
siis äkki saab naabervallast
või on kellelgi mõni tuttav,
kellel paremini varustet baarikapp...

kell kaheksa õhtul
ei heideta magama
vaid minnakse õllesena seiklema,
äkki kuskilt siiski saab...

etjah,
ma arvan, et see kellakaheksane asi,
see tekitab pigem rohkem jama
kui miskit ära hoiab.

Sildid:







4 lisas:

02 august, 2007 00:55, Blogger kukupai ütles...

nojah, kui kogu selle asja eestvedaja elab hoopis teises maakonnas...
Temal ju probleemi pole.
Ma vahest ei jõua üldse enne kl 20 poodi, vot on jama. Veini on kodus küll, aga peale minu teisi joojaid pole ja ei raatsi selle klaasikese pärast pudelit lahti teha kui teada, et seisma jääb.
Õllest pole lugu, aga siider jah vahest täitsa hää

 
02 august, 2007 01:47, Anonymous Anonüümne ütles...

Mõnes mõttes on see korraldus tore, see toob eestlaste alkoholitarbimise harjumused märksa eredamelt esile kui ükski küsitlus seda suudaks. Üldrahvalik õhtune napsutamine, nagu selgub. Samas on see ju tegelikult positiivne - vähemalt ei jooda hommikuti.

 
02 august, 2007 07:17, Blogger Stopbuggingmegoogleplus ütles...

Kui sa tahad teada, kust saab, siis siin on üks kodanik ära teinud selle tänamatu töö tutvuda pea kõigi Eesti piirkondade oludega.

 
02 august, 2007 14:48, Blogger Annu ütles...

heh, kui ei saa/tohi, siis ajab janutama. ma tavaliselt alkoholi ei tarbi, aga niipea, kui on antibiootikume vaja võtta (mis on õnneks lühike aeg) või rasedus+lapse toitmine (mis on oma aasta-poolteist ikka, kui mitte rohkem), siis hakkavad alkoholi nähes silmad kilama...

 

Postita kommentaar

<< Home