16 juuli 2007

vihkamisväärne värk. vol 1.

maitea, kas seitset vihkamisväärset asja just tuleb.
aga midagi ikka.

niisiis.
ma vihkan,
kui mul on külm
ja keegi teatab, et
termomeeter näitab ju nii-ja-niipalju,
kuidas sul saab külm olla???

justkui ma tunneks kuidagi ebaadekvaatselt.
või oleks liiga loll,
et aru saada,
kas mul on külm.
või soe.

justkui ütleja teaks paremini,
kas mul tohiks külm olla või mitte.


ma kohe täitsa väga vihkan sellist asja.






1 lisas:

25 juuli, 2007 10:15, Anonymous Anonüümne ütles...

"ma tean, mida te tunnete"
peaaegu.
ma ei salli,
kui inimesed vaatavad
mind arusaamatu näoga,
et "mis mõttes umbne?"
"näe, ukse all on pragu,"
"ja mul oli hommikul/õhtul/eile aken lahti"
mis siis.
mul hakkab füüsiliselt halb,
ma ei talu seisvat õhku.

nad ei lase mul akent avada
ja ma lähen ära.
trepi peale hingama.

 

Postita kommentaar

<< Home