07 juuli 2007

seitse asja

1- ma olen nohik.
inimestele eelistan raamatuid ja internetti.
mis nohik,
kohati olen ma täielik sotsiaalfoobik.
ma kohe ei tea,
millest sobiks teiste inimestega rääkida.
see on väga keeruline.

2- olen koguja.
kohati nagu rott,
ei raatsi ära visata asju,
mida ma juba aastaid vajanud ei ole.
noh et äkki läheb vaja.
samas olen usin igasuguseid asju juurde hankima.
ikka ka, et läheb ju vaja.
näiteks lõnga.
maitea, misjama siis peaks küll lahti olema,
kui mul kõiki neid asju vaja hakkab minema.
suur jama.
noh, aga suureks jamaks peabki ju ometi valmis olema.

3- armastan tabeleid ja igast süsteeme.
tabelid on head, süsteemsed.
raamatupidamist tegelt ei armasta.
küllastunud vist.
joonised ja skeemid on ka head.

4- olen näopime.
mulle ei jää inimeste näod meelde.
kui kauem tuttav olla,
siis hakkab nägu meelde jääma.
või õpin ma inimest muude asjade järgi
teiste hulgast eristama.
näiteks kõnnaku järgi.
igatahes ei ole mõtet solvuda,
kui ma peale hommikust kohtumist
teid lõuna ajal enam tunda "ei taha".
ahjaa, ma ise vabandan end lühinägelikkusega välja.

5- ma ei saa vihjetest aru.
enamasti.
noh ja siis ma püüan kuidagi
selle sotsiaalse eluga hakkama saada
ja otsin vihjeid ka sealt,
kus neid võibolla ei olegi.
aga äkki ikka on.
see on ka väga keeruline.
kõigepealt mõistata, kas vihje oli või ei.
ja siis, et millele vihjati,
misse jälle pahasti on...

6- ma mõtlen nagu
vana programmeerija:
"if...,
then..."
ja siis ähvardavalt juurde:
"or else..."

7- kohmakas olen.
igast peenemat pusimist valdan küll,
aga kolleeg pidi peaaegu surma saama,
kui palus mul endale teibirull visata.
kust mina tean,
kui ägedalt see rull lendab!
ma ei oska õige tugevusega visata.


kes veel?
Hiiutar
Urmas
Aabram
Tirts
Helen
ja sina,
ja sina ka!

Sildid:







1 lisas:

07 juuli, 2007 08:20, Blogger Elsa ütles...

Ojee, mulle meeldivad ka tabelid ja süsteemid, vahel harrastan haiglaselt ka teiste tööd illustreerivalt süsteemi panna ja vormistada, vormistada... ;)
Programeerimiskiiksud on mu elust ka hooti läbi, hetkel on eluviiside tõttu taandunud. Aga lakkamatult mõtlen asjadest ning erinevate tegurite omavahelistest põhjuslikest suhetes vägagi erialasel moel :P
Ja noh - lõngaholismis on mul väga äge vorm teatavasti ;)
Mitut muud sinu nimetatut tunnen ka aeg-ajalt omasena, ehkki väga sotsiofoobne enamasti ei ole näiteks :))))

 

Postita kommentaar

<< Home