28 juuli 2007

savi: mummud

mul on kombeks mummude sisse kasutada seda savi:



natuke tuleb odavam ka,
(500g maksab vunderis 154.-
värvilise 500g maksaks 193.-)
tegelikult kasutan seda sellepärast,
et ma ei suudaks ometigi otsustada,
millist värvi mul vaja ei ole
(noh et ma raatsiks seda mummude sisse kulutada).
mul pole nii mõttetut värvi savi.
seega siis selline.

küpsetatuna jääb see vahajasvalge,
st mitte päris valge, aga kergelt läbikumav.



muudkui lõikan aga viilukese,
selle lõigun tükkideks
ja tükid veeretan mummudeks.
tähelepanek:
ühesuurustest tükkidest tulevad ühesuurused mummud.



ja muidugi pastamasin.
selle leidsin Kaubamajast,
maksis alla 300.-
mõned maksid üle tuhande ka,
aga nii proff ma ju ei ole :-D

Sildid:







1 lisas:

29 juuli, 2007 23:25, Blogger Pisi-Pisi ütles...

ühesuurustest tükkidest tulevad ühesuurused mummud.

Ülla-ülla :P

 

Postita kommentaar

<< Home