04 juuli 2007

merehäda on saabumas!

niisiis,
tegelikult olen ma nohik.
isatehnik on ka nohik.

nüüd on mu boss mõelnud välja
suurepärase asja:
vaja firma suvepäevad teha.
mingil asustamata saarel.
ööbimisega.

jamajama.
me ju oleme nohkarid.
ja ei tahaks kuhugi minna.
sportmänge mängida,
teatevõistlusi teha
ja muud säherdust.
sotsiaalset.
istuks meelsamini omaette.
vaataks või sipelgaid...
aga minemata jätta on ka kuidagi vale...
saan veel süümekad ja nii.
ühesõnaga-
tuleb minna.
ohjah.

boss lubas ise,
oma paadiga,
meid üle vee saarele viia...

...kui mul ei õnnestu bossi veenda,
et minu ühinemine asjaga
ei ole hea mõte...

tänaseks on meil varutud
-telk
-kaks magamiskotti
-kaks õhkmadratsit
-pump madratsite tarbeks
need on ainult mõned asjad.
ja need asjad kaaluvad juba praegu
mitteväganatuke.

mispeale tuli mul patune mõte
teha nimekiri asjadest,
mida kõike peaks veel
varuma
ja kaasa vedama...
noh et äkki läheb vaja.
grill ja süsi ja potid ja pannid
ja igast muud kola.
miskid lauad-toolid ehk,
sellised matka-omad.
päikesevari.
jne.
makarone,
kartuleid,
mannat,
konserve,
saunalinu,
vihmakeepe,
küünlaid,
villaseid sokke ja kampsuneid,
...,
...
aerud,
tagavaraaerud
...,
...

...et kui ma siis oma nimekirjaga
büroos natukene viiplen
ja selle
täitsa absoluutselt kogemata
valesse printerisse (bossi omasse siis)
saadan...
ehk siis leitakse,
et ma ikka ei mahu
sinna saarele
janiiedasi.

_____________________


mu kolleegid on küll kenad inimesed.
aga mõte,
et olen mingil saarel
kinni
ja ei saa just siis minema hakata,
kui mina seda tahaks-
selline mõte tekitab foobiat.
mul on juba praegu merehädalise tunne.

õhkmadrats pole vist väga merekindel?
ega kellelgi parveehitaja käsiraamatut ei ole?
apiapi.
mul on ainult see raamat,
kus Heyerdahl
mingite kõrrekubudega
mööda atlandi kimas.
ja see oli ainult lugeda mõnus...
ohmaitea.
see kõik on nii
komplitseeritud.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home