25 juuni 2007

...kui muidu ei märka, siis sunnivad...

...kirjutama.
ok, ei sunni.
meelitavad :-)
lihtsalt et pealkiri
peab ju ometigi olema.

asjast kah.
sihuke mäng:

Pane kirja mõni oma naljakamatest või veidramatest kiiksudest, mida julged teistega jagada
1) kokkamises nt
2) majapidamises
3) muu vaba teema

Mõtle, kellele võiks teatepulga edasi anda:)

Kuduv koeraomanik mõtles välja.
mmm, mõnus.

niisiis,
minu kiiksud.

- kui külmiku juurde asja on,
siis mõtlen,
mida sinna veel panna
või sealt veel võtta.
noh et kui juba minna...
justkui asuks me külmik
vähemalt balti jaamas.
mitte kahe meetri kaugusel köögilauast.

- kui poes mõni pannisaba üle riiuliserva ulatub,
on mul lausa vajadus seda kohendada,
et keegi endale panni kaela ei tõmbaks.
noh ja mõnes poes on neid sabasid üksjagu
üle serva ulatumas.
pentsik oleks hakata
tervet riiulitäit panne
"õigeks keerama".
noh ja siis ma ei keera.
ja need pannisabad tekitavad mulle siis
hingelisi piinu ja kannatusi.

- ma teen varukoopiaid.
ja siis teen varukoopiatest varukoopiad.
ja unustan ära, et ma olen juba teinud.
varukoopiaid.
ja varukoopiate varukoopiaid.
noh ja siis ma teen mõned veel.
friik.

mul on kusagil alles
koodijupikesed,
mis on progetud mingis ammu väljasurnud keeles.
ja mis juba alguses tööle ei hakanud.
nominetea,
äkki ikkagi läheb vaja.
tõenäoliselt on neist ka varukoopiad olemas...

ohjah,
kirjutagu oma kiiksudest need,
kes veel kirjutanud pole.
kõik vist juba on?

PS.
see, et wc-paberi rull peab jooksma pealt,
pole küll mingi kiiks.
see on norm.
teistpidi on jah kiiks.
täiesti absurdne ju,
kuidas inimesele üldse selline mõte tuleb,
et paber rullil altpoolt jookseb...






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home