06 veebruar 2007

see oli hea!

teatris käisin.
draamateatris.
minu oivaline lahutus.
oli tõesti oivaline.

no mulle tundus, et naistetükk.
mitte mingi roosa ja magus asi,
aga ma pole kindel, et kõik mehed neid nüansse tabaks.
omamoodi tunne on see
"ma TEAN, millest sa räägid".

Ülle Kaljuste oli suurepärane.
Taavi Teplenkov (?) meeldis mulle väga,
rääkis vähe, aga oli kogu aeg olemas.
selline hooliv, armastava pilguga.
kummaline,
tavaliselt tunduvad parasjagu vaikivad osalised
kuidagi kõrvalised, ootel.
no nad ei sega.
täna oli teisiti.
kohati mind lausa häiris,
et ma ei saanud neid eraldi jälgida.
tahaks ju vaadata parasjagu kõnelevat Ülle Kaljustet,
aga enamasti vaikiv noormees oma miimika ja näoilmetega
oli nii haarav, et pidin ka teda samal ajal vaatama.

seda tükki peaks kaks korda järjest vaatama,
ühel korral Ülle Kaljustet vaadates
ja teisel korral teda vaid kuulates,
et saaks ka Taavi Teplenkovi vaadata.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home