23 veebruar 2007

loominguline (kudu)kriis. nutt ja hala.

mul on loominguline kriis.
kudukriis.
ja ports poolikuid asju.

roheline ühe varrukaga kampsun.
kes kannaks ühe varrukaga kampsunit?
tegelt mingi jaki all ei paistaks välja,
et aint üks varrukas...
teise varruka kudumine
ei tõmba mind kohe üldse.

siis on mul üks ühe varrukaga nabapluus.
mõtlesin, et teen varrukad valmis
ja siis koon ülejäänud lõnga sinna
nabast-allapoole-piirkonda.
selle ainus varrukas
ei meeldi mulle.
peaks varruka üles harutama.
("varruka harrutama"
kõlab paremini.)

ja veel on mul kaks sokki ja põlvik.
üks sokk on punane.
teine on roheline.
ei ole ma püstihull,
põlvik on ka punane.
samasugune, nagu see punane sokk.
see sokk ongi pooleli teine põlvik.

a rohelise sokiga on jama.
kudusin juba pool säärt ka valmis
ja nüüd leidsin ikkagi,
et labaosa on liiga pikk.
(alustasin sokininast,
et siis saab kõik lõnga ära kulutada.)
peaks ta üles harutama.
ei raatsi ära ka kinkida,
liiga ilus roheline.
mul ju kevade-ootamise-sokke vaja.

põlvikute kudumine läheb vaevaliselt.
ma ei saand siiani arugi,
et mul nii pikad sääred on!

ja veel on üks punane särk pooleli.
ja alustatud roosa.
ja miskit veel...
ohmaitaha mitte mõeldagi!
ja hunnik lõnga.
ja ideid.

ja vardaid peab hakkama varsti juurde ostma.
et maisaa ju midagi kududa,
kui mu vardad kõik
mingite poolikute asjade sees kinni on!

Sildid:







4 lisas:

24 veebruar, 2007 01:12, Anonymous Anonüümne ütles...

minu kudumineviku must plekk on 10 aastat paarilist oodanud kirikäpik...kardetavasti ta jääbki üksikuks. Üles harrutada kah ei raatsi...

 
24 veebruar, 2007 01:40, Blogger ematehnik ütles...

kasuta teda hoopis jõulusoki asemel?
ilus ju ka, ikkagi päris. mitte mingi hiinapoest ostet värgendus...

käpiku võiks kasvõi priskema pildiraami sisse panna ja seinale riputada, saaks ka midagi omanäolist.
njah, ühe varrukaga kampsun oleks niiviisi pildina eksponeerituna muidugi ekstravagantsem :-D

 
24 veebruar, 2007 19:21, Blogger Reede ütles...

Jah, naised, raamige oma poolikud käsitööd ära ja tehke näitus :)

 
26 veebruar, 2007 17:09, Anonymous Anonüümne ütles...

Yldkompa 6ppej6ud soovitas meile loomingulise kriisi puhul joonlauda:) Kardan et kudukriisi puhul aitaks mis? Vardad?

 

Postita kommentaar

<< Home