08 jaanuar 2007

võeh, mis tõbesid maailmas leidub!

ma poleks osanud arvatagi,
et selline pisiasi, nagu
juua 100 ml vett
ja see siis endale kõhtu jättagi-
võiks tekitada õnnetunnet.

meil siin on see hüdrantviirus.
põnn purskas juba laupäeval
nagu tuletõrjehüdrant.

põetasime põnni
ja pesime pesu ja tekke ja patju.
ega põnn ju ei hoiata. milleks?
ise ignoreerisin.
ma ei jää haigeks!
ei-ei, ei jää!

alles eile olin veel täitsa terve!
öösel enam ei olnud.
iiveldas.
ignoreerisin.
rsk, ma tahan magada!
ja siis enam ei ignoreerinud.
kohe jooksuga ei ignoreerinud.
input oli muutunud outputiks.
läks kergemaks.
ainult mandariinidest on kahju.

hommikupoole ööd tundsin,
et kui mina kohe vett juua ei saa,
siis mina kuivan ära.
ma juba krõbisen kuivusest!
hullumaja!
ma olen janusse suremas
ja mul ei püsi vesi sees!
tuleb kohe tagasi.
mis ma siis nüüd teen?
panen end vanni likku või?
võeh! niukest jama pole veel enne olnd!
sure veepudeli kõrval janusse!

hommikul helistasin bossile,
tead me siin oleme haiged ja ma täna küll ei tule.
jajah, joo siis sooja teed!
aitäh, eks ma püüan.
kasvõi määrin endale peale seda teed.

kolleeg teadis sest tõvest lähemalt,
ta sõber oli 7 kilo alla võtnud.
aitäh lohutamast!
ossaissand, et 7 kilo maha saada-
selleks tuleb mul jäsemeid amputeerima hakata!

arst ütles, et neljapäevani istugu me kõik kodus,
see värk on hullusti nakkav
ja meil peavad olema eraldi sööginõud.

nojah, need teised ei taha nagu üldse süüa.
mistõttu patustasin
ja keetsin meile purgiborši ühes potis.

hea, et mul jätkus eile taibukust
poest esmaabivahendeid tuua lasta.
klassikaline elupäästepakett:
purgiborš, hapukoor ja mineraalvesi.
varuge!

mul läheb ju kõht tühjaks,
kui süüa ei saa.
niimoodi võib nälga surra!
ma olen alati kartnud näljasurma
mingi ravi käigus,
noh et annavad ainult teed
ja paar kuivanud saiaviilu...

nüüd ma vist juba saan süüa,
supp on kõhus ja tunne on pisut tugevam.
isegi vardaid jaksasin juba tõsta!
tööle tahaks...






4 lisas:

08 jaanuar, 2007 16:43, Anonymous Anonüümne ütles...

Täitsa tuttav tunne aastavahetusest! Ise annad aga jalgadele valu, aga nende väiksemate tegelaste tagajärgede likvideerimisega on ikka tükk tegemist. Eriti kui üleüldine nõrkus peal on. Minul igatahes tuleb peale sellist "output"-i söögiisu tagasi alles 4-5 päeval. Selle eelmise söögivaba nädalaga tekkis kohe selline hea ja kerge tunne! Unusta või söömine päris ära!

 
08 jaanuar, 2007 20:13, Anonymous Anonüümne ütles...

oh kui hea, et läbi interneti ei nakka:) ma sülitan kohe 3 korda üle vasaku õla.
kuskilt blogist lugesin, et kokakoolajoomine pidavat lastel ohjeldamatule oksendamisele lõpu tegema...
appikene, see teiste järelt okse koristamine võib ju ennast uuesti oksele ajada!!!
ohjummel, tunnen kaasa... aga see on küll hea, kui boonusena kaalust alla saab võtta - sul seda muidugi vaja poleks:)

 
08 jaanuar, 2007 21:20, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma olen kunagi ammu midagi analoogset põdenud, oi see oli kole. Jääteed soovitas arst juua ja puuviljadele kriips peal mõneks ajaks. Poleval maole hää pärast sellist katarsist. Alla võtsin ka. Hoidku jumal praegu sellise tõve eest! AppiAppi

 
08 jaanuar, 2007 21:44, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma olin teismelisena rängas kõhugripis. Palavik oli nii kõrge, et püsti seista ma ei saanud, minestasin. Söögiks anti mulle mustikaid ja vist keefiri. Pärast olin nii kõhn, et silmaalused olid tõepoolest aukus ja sinised. Kahjuks kosusin hiljem üleliia. Aga uuesti seda grippi enam ei taha.

 

Postita kommentaar

<< Home