31 jaanuar 2007

meie teeme (teile) ära!

nomaitea,
peaks nagu valima minema.
tahaks mõnd ausat ja mõistlikku inimest valida.
esindama või nii.

aga valimisvärgiga
on kuidagi jama.
et kui leidaki selle õige,
siis peab ta seal nimekirjas ka
eesotsas olema.
muidu annad talle küll oma hääle,
aga selle häälega
läheb sind "esindama"
mõni kaabakas,
kellele sa kohe kindlasti oma häält poleks andnud.
aga kes on selle erakonna listis eesotsas.

räägivad jah,
et ära vali inimest,
vali erakonda.
aga mida peab see vaene valija arvama,
kui tema valitud erakonna esindajad
ühel hetkel
teise erakonda üle kargavad?

arumaisaa.
kui sind on ikka ühe erakonna liikmena
kuhugi valitud
ja sa siis äkki avastad,
et su maailmavaade
on kuskile ära pööranud,
ole aus ja astu tagasi.
või jää sõltumatuks.
kui ma sind valisin,
olid sa respublikaan.
sellena ma sind valisingi.
ma ei valinud sind keskerakondlasena.

säherdune asi on
valijale näkkupanemine.
mõni ime
et rahvas ei taha valimas käia.
kaua sa ikka
üht ja teist põske
vaheldumisi ette keerad
ja endale näkku panna lased.

mul on sellest jamast üksjagu villand.
peaks valima.
aga ma tunnen,
et ma ei taha enam.
vahet pole,
keda sa valid.

"meie teeme (teile) ära!".
niikuinii!






1 lisas:

01 veebruar, 2007 08:55, Blogger paha siga ütles...

Riia Saartesilla peal on ühes kohas graffiti: "Kui valimised midagi muudaks, keelataks need ära." Ilmselt on seal ka oma tõetera sees. ;)

 

Postita kommentaar

<< Home