27 jaanuar 2007

+ 1 kg! ja mitte lõnga...

sattusin juhtumisi kiikama üht blogi,
kus kohalikud püüavad liigsetest kilogrammidest vabaneda.
ah, kurb värk ja must kadedus.
saaks ma mõnegi kilo juurde.

peale jõulu ja aastavahetust
ronisin lootusrikkalt kaalule,
see söömapüha ju lausa peab mõjuma!
aga jaa.
mu miinimumkaalust oli vaid kilo puudu.
olin hoopis alla võtnud. rsk!
see kõhuviirus tuli veel ka,
siis ma ei söönud enam midagi
ja loomulikult vältisin igasugust kaalumist.
niigi sant olla.
niimoodi võib depreka saada.

meil seal töö kandis
polegi vist ühtegi mõistlikku söögikohta.
kuskil eemal pidi olema,
aga vot jah ma siis viitsin sinna minna.
minemine-tulemine kulutab ju energiat.
need igast sööklatoidud ongi tihtipeale
sellise energiasisaldusega,
et kuluvad sööklast tagasijõudmise peale ära.
no mis mõtet sel on.

ühesõnaga vedasin tööle külmkappi
majoneesi ja ketsupit ja sinepit.
ja võtan igal hommikul kaks-kolm burgerisaia
koos kotlettidega ühes.
võid panen veel ka vahele.
ja kuhja salatit ka.
teen endale "rämpstoitu".
olengi täiega "dieedil",
ikka majoneesi ja rohkem!

noh-jah,
igatahes tatsasin ma täna kaalu peale.
ja kui keegi seda just "montinud" ei ole,
siis olen ma mõne nädalaga
terve kilo juurde võtnud!
happy-happy-joy-joy!
elagu burgerid!

loodetavasti ei ole see kõik rasv,
ma teen ikka kohati pisut füüsilist ka.
tõstan ja kannan.
metalli.
ah, misiganes,
rasv kulub ka ära.






1 lisas:

28 jaanuar, 2007 00:44, Blogger Elsa ütles...

Mul on ka selline kaal, mis tahab kohe jälgimist. Kui natuke aega ei jälgi, siis võib tabada ehmatus... aga üldiselt piisab siis sellest, kui pean meeles (!) süüa. Sest tegelikult ma pahatihti unustan ära ;) Hakkan kuskil olles mõtlema, et oh, polegi ammu midagi söönud... ega lõunakski... ja eh, hommikul ka vist mitte :P
Põhiline kaalujälgimismeetod on shokolaadi ja võileibade tarbimine umbes praegusel ajal kesk ööd :P Vähemasti ei lange, vajadusel tõstab täpselt parajalt...

 

Postita kommentaar

<< Home