18 detsember 2006

veel kassijuttu

meil on wc-ukse sees auk,
et kassloomad vabalt pissile saaks.
nende kast ju ka seal.

lähen mina wc-sse, tuleb kass mulle järgi.
ja hakkab mind potilt maha trügima.
temal vaja vaadata,
mis seal soriseb.
pervertkass, rsk!
ja nii ikka mitu korda,
mina wc-s, kass kah.

ükspäev olin üksi kodus
(põnni siis veel polnud).
järsku kuulen, et wc-s keegi urineerib.
("urineerib" on viisakas väljend,
tegelt lahistas keegi seal nagu vana lehm.)
no ma tean, et ma olen üksi kodus
ja mina seal olla ei saa, ma olen toas!
ma isegi näen end peeglist-
ma olen toas.
lehm, muuseas, olenemata vanusest,
meie wc-sse ei mahuks.
iik.
keegi võõras on korterisse tunginud
ja on nüüd meie wc-s!
võibolla röövel või miskit!

rabasin esikust hantli.
(mul olid ühed, lootsin,
et nende passiivne olemasolu majapidamises
tekitab mulle pisut lihasmassi.)
ühesõnaga võtsin hantli argumendiks,
hiilisin mööda esikut
ja tõmbasin wc ukse ropsuga lahti.
vaja ju vaenlane ikka ootamatult tabada!

wc oli tühi.
peaaegu tühi.
ainult me kass, seesama hall ikka,
kükitas poti serval.
ja pissis.
ja vahtis mind sellise näoga
nagu mina oleks mingi pervert.
piiluja, rsk!
ei lase kassil rahus pissida!

nüüd ta siis käibki niimoodi
poti serval kükitades pissil.
intelligent selline!






7 lisas:

18 detsember, 2006 09:21, Anonymous Anonüümne ütles...

Naerust kõveras :D

 
18 detsember, 2006 10:55, Blogger KK ütles...

Hea lugu!
Minu oma lendas lihtsalt potti, kuna keegi (ei tea kes) oli kaane peale unustanud panna ja kass läks vett püüdma. Mingi hetkel leidsin toast läbimärja kassi :D. Tükk aega mõtlesin, et kus mul seda vett nii laialt käes on, et kass läbimärjaks saaks. Välja mõtlesin:)

 
18 detsember, 2006 11:51, Blogger Annu ütles...

mul seisavad kõndimise kepid esikus, et äkki aitab kaalust alla võtta. seni pole tulemusi näha, aga ma ei kaota lootust:6
kass on taibu sul.

 
19 detsember, 2006 12:18, Anonymous Anonüümne ütles...

mu oli kunagi korterikaaslane, kelle koer käis ka alati vetsus siis kui omanik. ja kui me koeraga kahekesi kodus olime, siis kõlbasin mina ka. kui tahtsin ilma koerata vetsu minna, pidin hiilima ja passima ja ukse kõvasti kinni tõmbama. kui uks praokile jäi, siis vingerdas ta koonuga ukse lahti ja tuli ikka seltsiks. ei tea, mis värk neil loomadel selle kempsuga õige on? ise ta õnneks tuppa ei teinud. ootas kuni õue viidi.

 
19 detsember, 2006 12:23, Anonymous Anonüümne ütles...

Aastaid tagasi oli meil kodus kombeks inglaste moodi käsi pesta - põhjuseks see, et kraanikauss küll oli, aga vesi tuli pangest. Meie kaunis kõuts Kusti hüppas valamu äärele kohe, kui mõni kahejalgsetest korgi auku surus. Vuntside võbinal ootas kass, millal tal lubatakse käpp nööri taha ajada ja kork välja tõmmata ning pingsalt vee kadumist jälgida. Vahel tegime Kustile lihtsalt niisama ka rõõmu, ilma kätepesemisvajaduseta.

 
19 detsember, 2006 22:23, Anonymous Anonüümne ütles...

Meie siiam pissis ühel korral dussiruumi äravoolutrapile(on vist selline asi) ja teine kord kakas köögis kraanikaussi.Vähemalt mitte põrandale. Mõlemal korral küsis välja, aga kõigil oli parajasti nii kiire, et ei teinud temast välja. Aga siiamil oli ka kiire ;)
Juula2

 
21 detsember, 2006 16:02, Anonymous Anonüümne ütles...

Hee, mul kass k2ib ka vaatamas, mida ma seal WC's teen. Eriti tyytu on see 88sel, sest p2evaajal ikka juhtub, et kass kuskil magab ja ei viitsi, 88sel on aga kohal nagu viis kopikat. Ja suhtleb. Valjul h22lel. Naabrid ilmselt arvavad, et ma oma teen oma kassiga 88siti midagi koledat:D
Uks on ka nii vana ja vigane, et kinni pysib ainult hoides ja siis ju kass ometi kraabib ukse taga. Tee siis loomale selgeks, et MINA teda kyll segama ei tule, kui tema oma majakeses s***b.

 

Postita kommentaar

<< Home