26 detsember 2006

traageldamine on saatanast!

ma tahtsin öelda, et...

ma ei saa kommenteerida Signe postitust
Viltuste õmbluste parteist.
see word verification ei näitagi pilti,
kus need tähed peaks peal olema,
mida sinna tippida.
WTF ja teised tähed.
ju mu ront on siis nii turvaline...
läpuga nagu näeb...


ahjaa, ma siis tahtsin öelda, et
traageldamine on saatanast!

ma ka ei viitsi traageldada,
mõnikord fikseerin nööpnõeltega,
pistan nad õmblusega risti kangasse.
ja kas nopin nõelad just enne presstallani jõudmist välja
või õmblen neist lausa üle.
aga see üle õmblemine pole vist hea mõte,
olen mõne masinanõela ära lõhkunud.

vahel teen paar fikseerivat õmblust
ja lasen siis sirinal kokku.
noh et panen miskid kohad paika
küll ülejäänu ise paika läheb.
kui läheb.

kõige hullematel juhtudel keeran õmblusmasinal ülemise niidi
pinge maha, piste nii pikaks kui annab ja "traageldan" masinaga.
kui on jama, saab alumise niidi kergesti välja tõmmata.
ja kui on normaalne, siis läheb koos selle "traageldusega"
õmblusmasina või locki alla.






3 lisas:

26 detsember, 2006 17:38, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina kuulun siis vastasparteisse. Kus alles traageldaks!

Vahel mõtlen küll, et ajaraisk, aga .. Harjunud niiviisi.
Eks ta üks omamoodi täiusliku tegemise püüd ole. Kuigi ega see tulemust paremaks ei tee. Untsu kisub vahest ikka.

 
26 detsember, 2006 18:30, Anonymous Anonüümne ütles...

Arvestades seda, et suudan õmmelda viltuseid õmblusi nii traageldamise kui ka lihtsalt nööpnõeltega kinnitamise korral (pistan piki kangasse), olen viimase variandi juurde jäänudki;) Kui on mingi eriti keeruline õmbluskoht, siis muidugi traageldan ka.
Aga see pinge maha keeramise nipp on hea. Tänud!

 
26 detsember, 2006 20:47, Anonymous Anonüümne ütles...

Oi, mul on parteikaaslasi!:D
Aga see kommenteerimisejama oli minul ka, siis kui ma veel beetas polnud.

PS ja nüüd ma ei saa siia ka oma nime all kirjutada. KK

 

Postita kommentaar

<< Home