08 detsember 2006

statement

ma tunnen, et vajan veel ühte
terapeutilise toimega retke
mõnesse lõngapoodi.
huvitaval kombel tekitab isegi lõnga ostmine
seletamatut heaolutunnet.
süümekaid kah ei ole.
parandamatu.

krt, kui inimene marke kogub,
siis ta ju ostab neid kokku,
imetleb ise
ja eputab teiste ees.

kellelegi ei tule pähegi küsida:
"millal sa jõuad kõik need kirjad kirjutada,
mille saatmiseks nii palju marke on vaja?"

mis pagana pärast eeldatakse,
et kui sul on lõnga,
siis sa justkui peaksid selle ka ära kuduma?

ma kogun lõnga!






4 lisas:

08 detsember, 2006 23:15, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina ka! Mina ka!
Sest teisiti ei ole minu lõnga koju siginemist lihtsalt võimalik seletada.
Aga mulle meeldib see lõngaladu :)

 
09 detsember, 2006 16:29, Anonymous Anonüümne ütles...

Hüüe saalist:"Õige! Õige!"

 
10 detsember, 2006 22:16, Anonymous Anonüümne ütles...

kas teile koid ei teki kogu selle lõngavärgi peale?

 
10 detsember, 2006 22:22, Blogger ematehnik ütles...

urjuhh, kussa sellist sõna tohid suhugi võtta!

ei, senini mul koisid pole,
ptui-ptui-ptui üle vasaku õla.
ega need koid lõngast ei teki, eks kahtlastest kohtadest lõnga ostes tuleb ise hoolikas olla, et koisid sisse ei tooks.

 

Postita kommentaar

<< Home