17 detsember 2006

see poiss on ju tüdruk!

kisa on taevani,
justkui oleks veendunud heterole
avalikus majas
naise asemel
kleidiga mees ette antud
ja asi alles siis avalikuks tulnud,
kui asjatamiseks läks...
selline asi ajaks nii mõnegi mehe endast välja.


aga see pealtnäha poiss on ju vist tüdruk?
või noh, enam-vähem normaalse silmanägemisega inimene
poleks teda ilmselt tüdrukuks pidanud.
seega ei saa ju ka olla, et...

samas jälle ei satuks mees,
kellel ainuüksi värvilised seinad
akuutse homofoobiahoo vallandavad,
ühe pealtnäha poisi puhul üldse sellisesse olukorda,
kus piinlikkusttekitaval moel selgub,
et poiss on tegelikult tüdruk.

väga segane lugu.


kui töö on tehtud ja ministeerium kantseldatud,
mis peaks see teiste asi olema,
on kantsler poiss või tüdruk?
ta on kantsler.
ega ministeerium mingi bordell ei ole,
kus töötaja tegelik sugu oluline peaks olema.


ps.
ministeeriumil tuleks paar korrust maha lõhkuda.
ja üldse vältida kuuekorruseliste majade ehitamist.
(juba olemasolevatel tuleb samuti mõned korrused maha võtta.)

see on ju puhas homopropaganda,
et majadel on sama arv korruseid,
kui homode lipul värve!






9 lisas:

17 detsember, 2006 08:53, Blogger KK ütles...

Ma ei mõista kah neid foobiaid, mis meil valitsevad. Appi, keegi elab mustaga ja too on äkki homo jne. So what. Inimesed julgevad vähemalt olla nemad ise. Mind häirib kordi rohkem mingi hull poliitikajama (kui ma juhtumisi satun süvenema, viimasel ajal üha vähem, sest teema on nii nõme) või jamad turvalisuse pärast jms teemad, mille suhtes annaks midagi ette võtta ja peaks. Aga ju siis on kasulik, kui osade inimeste aur läheb pigem nn ohututes teemades kraaklemisele.

 
17 detsember, 2006 10:12, Blogger Annu ütles...

teiste inimeste seksuaalsed eripärad (no ka heterod võivad igatsugu erinevaid trikke teha, mõned mulle isiklikult vastuvõetamatud) peaks huvitama siis ja ainult siis, kui tahaks ka nagu noh .... osaline olla:)

 
18 detsember, 2006 13:16, Anonymous Anonüümne ütles...

Siiski-siiski, teiste inimeste seksuaalsed eripärad võivad huvitada ka siis, kui EI taha osaline olla. No ma ilmselt ei laseks oma ämmal end enam kallistada, kui peaks selguma, et ta lesbi on (nagu ma ei laseks ka meessoost olenditel, kel ma kahtlustaks mingeid seksuaalseid tunge selle kallistuse taga) ja ei saadaks lapsi hoida kellegi juurde, kes on osutunud pedofiiliks.

 
20 detsember, 2006 00:26, Anonymous Anonüümne ütles...

Jep, anonymous, sest teatavasti tahavad kõik lesbid igat liikuvat naissoost isendit karata. Absoluutselt.

 
20 detsember, 2006 11:06, Anonymous Anonüümne ütles...

Rahu, rahu, Lisette. Lihtsalt, nii nagu ma ei lase ka väga heal meessoost sõbral end kallistada, kui ma pole veendunud, et ta pole must naisena absoluutselt huvitatud (ei taha tagant õhutada), nii ei laseks seda ka naissoost sõbral enne vastavat veendumist.

 
20 detsember, 2006 13:01, Anonymous Anonüümne ütles...

Anonymous, nii et sinu puhul kehtib "süüdi, kui pole tõestatud vastupidist"? :)

Sa pead siis ikka väga ilus naine olema.

Muuseas, kuidas sa selles veendud, kas inimesel on tagamõte või mitte? Küsid ilusti? "Anna, ütle nüüd ausalt, on see kallistus või KALLISTUS?". Mispeale Anna teeb ilmselt "ääh?".

 
20 detsember, 2006 16:06, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma pole üldse ilus naine. Ma olen lihtsalt erakordselt kitsi naine.
Need, kel on lubatud mind kallistada, on päris kindlasti minu suhtes Privileegidega Isikud. Ma tahaksin kindel olla, et need Isikud teavad, millises ulatuses neil nende Privileegid on.
Rahu, rahu, Lisette. Kui ma tean, et mu kallil sõbrannal on naissoost kallis-armas elukaaslane, siis ma loomulikult sealtpoolt mingit ohtu ei tunneta. Rääkisin olukorrast, kus ma peaksin ootamatult teada saama, et minu kallis sõbranna võib minust voodikaaslasena huvitatud olla. Siis tekiks mul mure, et ega ma talle ometi kogemata valesid signaale ei ole andnud ja püüaksin edaspidi jälgida, et ma neid ka ei annaks. Kuna lisaks kitsidusele olen ma veel seksi osas väga juhmakas, nimelt ei saa reeglina aru, kui mulle lähenemiskatseid tehakse, siis eelistangi pigem karta kui kahetseda.

 
21 detsember, 2006 16:31, Anonymous Anonüümne ütles...

... mitte ainult seksi osas, nagu näha

 
02 jaanuar, 2007 12:27, Anonymous Anonüümne ütles...

Anonymous,
kui kurb... Kui väga kurb. Mina kallistan küll kõiki, keda mul on hea meel näha. Ma suudlen neid põsele, sest _mul on hea meel oma sõpru näha_ Füüsiline lähedus ei pruugi olla seksuaalne. Kas ema või isa on pedofiil, kui ta oma last kallistab? Aga vanem õde või vend ikka võib kallistada? Aga toakaaslane ühikas? Aga sõber? Aga...

Ja üldiselt oskavad inimesed sõnadega seda päris edukalt väljendada, kui nad sinusse emotsionaalselt kiindunud on või sinuga millegi muu pärast voodit jagada tahavad. Ja siis sa võid ju neile rääkida, kui sina ei taha....

Ja kui sa kardad, et kallistus oli seksuaalne, kuidas selle va küsimisega oleks?

 

Postita kommentaar

<< Home