08 detsember 2006

reede!

läbi see töönädal, läbi!
reede lõunaks tekib mingi eufooriline zombistumine,
juhe on koos ja mõte ei haagi,
aga lõbus on.
ikkagi reede!

õnneks pole bossil midagi selle vastu,
kui ma vahepeal tehnikut mängin ja
kruvisid-mutreid krutin.
hea rahulik tegevus,
positiivne kah,
lausa silmaga on näha,
kui oled midagi ära teinud.



boss tõi mulle lausa akuga kruvikeeraja,
selline naistekas,
pisike ja elegantne, ridikülirelv.
muidu päris käepärane riistapuu,
aga meeskolleegide pilk tundub kuidagi kaastundlik...

enne kasutasin isatehniku metabo relva,
siis olin ikka tegija tüdruk :-)

aga narrega mutrivõti on mul ikkagi,
nii et päris jama mutt ma ka ei ole.

tekitasin täna firmale majanduslikku kahju:
rikkusin kahel kruvil pead ära.
see see on,
pane loll palvetama, peksab pea veriseks.
too lollile kruvikeeraja, keerab kõik katki :-D






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home