29 detsember 2006

mis maksab paki cargotamine Tartusse?

ehhee,
see pole nii odav, kui võinuks arvata.
otsene kulu oli miski 55.-
tegelikult oleks võinud ise Tartus ära käia.
sest see kaudne kulu...

maitea, kas Tallinnas kusagil mujal ka cargotada saab?
see seal bussijaamas ei ole hea koht.
sest see bussijaam asub Abakhani juures.
(teisi lähedasi lõngajaotuspunkte palun mitte mainida,
ma tean seal veel kahte, kus ma ei käinud,
ja mingit neljandat poleks vist vaja teada.)
ja siis selgub, et Tartu maantee Abakhanis
on teistsugused uued lõngad kui Mustikas.
mis tekitab loogiliselt mõtlevale tüdrukule muidugi mõtte,
et kas Pärnu maantee Abakhanis
on kolmandatsugused uued lõngad.
(tõeline teadlasehing, eksole!
millised küsimused!)


ega selliseid asju muidu teada ei saa,
kui peab ise visuaalselt kontrollima.
vastus: jah, on küll kolmandatsugused.



suuremate süümekate tasandamiseks
surun siia pildi üles.
siis langeb ehk keegi veel lõksu.
jagatud süütunne on kuidagi väiksem.
tegelt mul tänaseks polegi enam mingit süütunnet :-)
ma olen ju kollektsionäär, eksole.
kollektsionäärid on kindlasti rõõmsad sellistel puhkudel.

ja ma parem vist ei plaanigi ühineda
selle aeglase enesepiinamisüritusega.
ei osta kuu aega juppigi lõnga?
valus!
heh, häbi oleks teatada, et mu üritus läbi kukkus.
ma siis parem ei ürita.






2 lisas:

29 detsember, 2006 15:15, Anonymous Anonüümne ütles...

Sa ei lugenud korralikult!:)
Planeeritava projekti raames ei ostetaq lõnga ehk siis selle tarbeks :D.

ps. 3 katse kommi sisestamiseks... ehk on edukas.

 
29 detsember, 2006 15:48, Blogger ematehnik ütles...

ahhaa. ilmselt on mul selektiivne silm: kui kuskil on kirjas "ei osta lõnga", siis on kogu jutt paha.

seda sinist oli vist Tallinna omades ka ainult üks tokk.
milliseid uusi lõngu Tartu Abakhanides on?

 

Postita kommentaar

<< Home