29 detsember 2006

jess!

meie firma mehed on jõulupuhkusel,
ma ei tahtnud suusatama minna,
jäin koju kuduma.
no ja kui kõik mehed on ära,
siis tavaliselt "asjad juhtuvad".

täna oli see tähelepanuväärne päev,
kus ma esimest korda läksin (liba)tehnikuna OMA objektile.
mehed olid ju ära,
klient oli rahul, kui üldse keegi tuleks.
no ma siis läksin :-)

isatehnikuga olin ammu objektidel kaasas tiksunud,
aga neid lappis tema, ma vaid vaatasin
(ja "õpetasin" kõrval).
seekord oli minu klient ja minu objekt,
meil on natuke erinev spetsiifika.
isatehnik oli kaasas, mul pole ju tööriistakohvritki.
aga täitsa ise sain tehtud,
värk töötab jälle ja klient oli rahul.
oi ma olen nüüd uhke :-D

väike samm inimkonnale,
aga võimas hüpe mulle endale.






2 lisas:

30 detsember, 2006 00:01, Blogger ematehnik ütles...

igamehe unistuste töökoht: soe koht kraani juures ;-)
no ma olen sellele suht lähedal.

 
30 detsember, 2006 22:18, Blogger Elsa ütles...

No soe koht kraani juures on boiler!! :D
Aga no ma kujutan su töövõitu ette küll. Võib ikka pagana hea tunne olla! Rõõmustan su pärast :)

 

Postita kommentaar

<< Home