01 november 2006

kudujuttu: leiutasin!

...ilmselt jalgratta.
nagu alati.

selliseid kahandusi kududes
on parempidi viltu kahandades
silmad vasakul vardal nii,
et pista aga varras läbi
ja koo nemad kokku.

vasakpidi viltu kahandusel
tuleb hakata silmi ringi tõstma,
muidu jäävad keerdsilmused
(mis on patt).


(kogu jutt siis õigete võtetega kudumisest.)


igasugune ringitõstmine on tüütu sebimine.
mida tuleks võimalusel vältida.
(optimaator hoiab kaloreid kokku.)

avastus:
kui need silmad,
mis järgmisel edasireal
vasakule viltu kokku kududa tuleb,
kududa tagasireal selle "vale vasakpidisega",
jäävad silmad vardale nii,
et saab nad edasireal ilma mingi ringitõstmiseta
õigesti kokku kududa.
vot.

ise olen rahul :-D
esiteks käib see vale vasakpidine mul nagunii tunduvalt kiiremini,
teiseks jääb ära silmade ringitõstmisele kuluv aeg,
kokkuvõtteks saab kiiremini kootud.
ja vähemate liigutustega.

_____________________________
kui sellest jutust nüüd midagi aru ei saada,
paluge näiteks Elsal tõlkida :)
mina andsin oma parima!






2 lisas:

01 november, 2006 16:03, Blogger Elsa ütles...

Jah, ma võin tõlkida, mina sain aru :P Ma ükskord mõtlesin ise ka selle mõtte ära, kui ma erinevates kohtades olevaid kahandusvõtteid teoreetiliselt võrdlema hakkasin. Selle sinu nimetatud nö "ületõstmisega kokkukudumise" kohta on ingliskeelses kirjanduses kasutusel mitu võtet, mille tulemus on tegelikult täpselt sama :P

 
01 november, 2006 19:54, Blogger ematehnik ütles...

???
mina?

:D
olin juba unustanud.
pole mul enam häda midagi, kui et mäluhäired.
mu usk enda surematusse on igatahes taastunud.

 

Postita kommentaar

<< Home