27 november 2006

kitš

selle probe laepolster sai siis kokku liimitud.
usin isatehnik pakkus, et ta kleebib selle kangaga üle.

jaik!
teatasin mina.
millegipärast assotseerus see mõte mul mossega,
mille sisikond on dekraga "disainitud"
(oli vanasti selline pehme seinakattematerjal)
ja kere musta isoleerpaelaga tuunimise läbi
hobujõudusid lisatud.
võeh!

isatehniku nägu läks mossi.
ta ikka niiväga tahtis seda polstrit korda teha.
mul hakkas lausa kahju,
egas mingi mõttetu asja pärast saa ometi tülli pöörata.
siis tuli mul targem mõte ka:
tõenäoliselt pole väljast vaadates
seda laepolstrit nagunii näha.
ja kes seal seeski niiväga lakke vahib...
vahivad klaasistunud pilguga teele...
et las ta siis liimib ja kleebib,
kui ta kohe kuidagi muidu ei saa.

no mind polnud vaja just pikalt masseerida,
et kangapoodi vaja vaadata või nii...
aga kangapoes maandus mu õlale mingi pisike punane kuradike :-D
kui juba, siis juba. täiega!
kui kitš, siis kitš!
ühesõnaga on sel autol nüüd must lagi.
must samet,
kaunistatud punase sädeleva puruga joonistatud sulgedega.
paika ta selle liimis,
kuidas asi välja näeb,
pole ma jõudnud veel näha.
õhtud on siin mustad.





skännisin kangajääki ja töötlesin pisut virtuaalse riideharjaga...
friik värk :-D
tea, kas peaks nüüd tagaistmele lisama
mõne punasest siidist padjakese...






6 lisas:

28 november, 2006 09:25, Anonymous Anonüümne ütles...

Friik :)
Kas proovisõidule saab?

 
28 november, 2006 10:14, Blogger Annu ütles...

:D

 
28 november, 2006 12:47, Blogger Lee arvutikodu ütles...

Kui LAHE!!!!

 
28 november, 2006 14:45, Blogger ematehnik ütles...

ma ei julge isegi endaga sõita :) parem pargin ta kuskile kaubanduskeskuse ette mõnele hästimärgatavale kohale ja siis käin edevalt edasi-tagasi, justkui oleks mul midagi autosse panna ;)

ma ei tea, mis puru see selline on. kangas pärineb abakhanist kleidisameti kastist. see puru ei püsi vist hästi kanga küljes, ümber kasti leidus seda ka mitut värvi.

 
28 november, 2006 15:24, Anonymous Anonüümne ütles...

Whoa! Funky:D
Punasest siidist patju pole vaja, aga kogu muu autosisustus tuleb kyll ilmselt v2lja vahetada, soovitavalt eebenipuu ja krokodillinaha kombinatsiooni... ja k2igukang v6iks olla roosa ja karvane!!!:D

 
28 november, 2006 17:51, Anonymous Anonüümne ütles...

Selline lagi annab tuunimisele uue tähenduse:)

 

Postita kommentaar

<< Home