23 november 2006

kasutusjuhend

hehee :-D

kas peaksin oma kirjutistes siiski kuidagi ära märkima
need kohad, kus iroonia või muu taolisega tegemist on?

pean silmas seda lauset eelmisest postitusest
"mitte kõik ei saa
veel üle keskmise palka."

keegi kena inimene võttis asja üleliia tõsiselt
ja arvas mind selle lause eest
"nädala kivipalluri" austava nime vääriliseks :-D

ausõna, see polnud tõsiselt mõeldud.
ja ma teadsin, mida ma kirjutan.
mulle lihtsalt hirmsasti meeldib see loosung
"igale inimesele üle keskmise palk!"
mulle meeldivadki kiiksuga asjad.

tegelt meeldib mulle kivipalluri nimi ka :-D
ma pole vist eriti tõsine inimene.
või tõsiseltvõetav.
mõnikord.
või enamasti.

või vähemalt ei tohi mind lugedes valvsust kaotada.

_______________________________________

neljapäevaõhtu teeb mõnusaks see, et
homme on reede!






1 lisas:

24 november, 2006 11:17, Blogger Kajakas ütles...

see on minu probleem ka, et pean kõiki võimeliseks sarkasmist või irooniast aru saama. Aga nad tegelt ei saa, väga paljud.

 

Postita kommentaar

<< Home