11 november 2006

identiteedikriis. nagu ikka.

koduperenaine olevat kahtlane sõna.
justkui väheväärtuslik.

oleks ma siis perenaine või miskit.
ma olen puhtast degradeerunud.
tolm. asjad. veel asju.
klotsid. kastekann. kass.

aknad on järjekordselt väikseid käejälgi täis.
ei taha aknaid pesta.

nimetasin aknad ümber plahvatuspinnaks.
(plahvatuspind on justnimelt tavaline aken,
mis peab olema mõnedes ruumides,
et kui seal miskit plahvatab,
siis lahkub aken
ja seinad jms. jäävad terveks.)
plahvatuspindu ei ole mõtet pesta,
nad töötavad niisamagi.

ma parem ei üritaks.
küsida
mis siin plahvatusohtlik on.
rrrrr!

ei anna ma perenaise mõõtu välja, ei anna.
kuduv ja kirjutav lohe.
identiteedikriis.
peab hakkama tööl käima.
justkui see midagi muudaks.


huvitav,
kas maailmas on ka kedagi sellist,
kellele makstakse selle eest,
et ta EI kirjutaks?






2 lisas:

14 november, 2006 00:33, Blogger Reede ütles...

Kusagil maailmas pakuvad kuulsad inimesed aegajalt biograafiate kirjutatajtele raha, et need EI kirjutaks.

 
14 november, 2006 00:35, Blogger Reede ütles...

Tõlge eelmise kommentaari juurde-minu äsjaleiutatud sõna "kirjutatajtele" tähendab eesti keeles "kirjutajatele".

 

Postita kommentaar

<< Home