11 november 2006

energia jäävuse seaduse jäävusest ja üldse

läksingi siis täna tööle.
väga hirmus ei olnud.
esmaspäeval peab jälle minema.


mulle meeldivad tehnilised alad.
kui mingi asi on mõne vähese mulle teadaoleva
füüsikaseadusega kooskõlas,
võib see asi tõenäoliselt töötada küll.

raamatupidajad ja juristid
ei oska vist uneski sellist õndsust näha,
et mõni seadus kohe on ja püsib.

oleks hull värk ka, kui riigikogu võtaks vastu
"energia jäävuse seaduse muutmise seaduse".
ja kõik füüsikud ja insenerid ja tehnikud
peaksid käima mingitel koolitustel ja seminaridel,
et täpselt teada,
kuidas asjad esimesest jaanuarist käima hakkavad.


selgus, et ma ikka mäletan
ja tean ja oskan üht-teist.
aga midagi olulist oli ununenud kah :-D

esimesel telefonivestlusel kliendiga
pidasin mitu minutit vastu.
kuni ta küsis ootamatu küsimuse:
"palju see maksab?"

???
mul polnud sellist võimalikku küsimust pähegi tulnud.
ma valmistusin, et küsitakse
"kuidas see töötab?"
või et "millal seda saaks saada?"

hale müügiinimene, eksole.
einoh, ma uurisin muidugi välja,
palju maksab.
selline ja natuke teistsugune ka.

hirmpalju asju on vaja välja uurida
ja süsteemi seada.
millal ma niimoodi kogu asjast ülevaate saan.
ja siis veel oma käe järgi toimima...
oli seda nüüd siis vaja.

kas kuskil öövahi kohta ei pakuta?
wifi levialas palun.






3 lisas:

11 november, 2006 14:09, Blogger Terje ütles...

teinekord ütle kohe, et "see on teie jaoks liiga kallis"

 
11 november, 2006 14:30, Blogger ematehnik ütles...

hmm, ma arvan, et see ei ole kallis. suhteliselt.
välismaiste analoogidega võrreldes on tehniliselt täiuslikum ja hinnalt odavam.


lihtsalt ma juhmike jätsin oma tehnilises agaruses selle hinna-asja tähelepanuta.
aga ma parandan end :-)

 
12 november, 2006 10:27, Blogger KK ütles...

Töökäimine tundub osadel ametikohtadel üldse nagu saatanast olevat :P
Raske, väsitav ja kiusavad ka veel, eksole.

 

Postita kommentaar

<< Home