18 november 2006

endiselt friik

esimene täispikk töönädal on möödas.
vist on väsitav.
õhtul lõpetades tunnen end nagu keedetud tursk.

ohmaeitea,
peaksin asja kergemalt võtma,
aga see ei tule mul hästi välja.
tahaks, et asjad oleks korras,
et kõik kulgeks plaanipäraselt.
eks kohati kulgeb ka,
aga kogemus sunnib pidevalt jälgima ja kontrollima.
sest mõnikord ei lähe asjad üldse nii,
nagu ma eelneva info põhjal kliendile lubasin.
see ajab mu kurjaks.
vastik süsteemifriik olen.

suurt midagi pole muutunud.
minus, ma mõtlen.
aastaid tagasi koju jäädes lubasin endale,
et enam kunagi ei võta ma mingit tööd liiga hinge.
et mul saab olema rohkem ükskõik.

siin ma siis nüüd olen,
laupäevasel päeval mõistatan ma,
kas saan esmaspäeva hommikuks
kliendile lubatud kraami kokku.
või ei saa.
ta tuleb siis järgi.
teisest eesti otsast.
enamus värgist on koos.
(mõne asja peitsin lihtsalt ära,
et kellelgi himu ei tekiks.
misteha, kui uus kaup tuleb kolmapäeval,
aga kliendil on asja esmaspäeval vaja.)

üks kliendile eritellimusel tehtud kolakas
on tootja juures.
autojuht peab selle esmaspäeva hommikul ära tooma.
muidu on ok, aga seal on neid kolakaid palju,
suur auto on katki
ja väiksesse mahub vist ainult kaks.
mis pagana pärast ma kardan,
et autojuht unustab selle erimõõdulise ära tuua?
ja kui ta unustab,
mis ma siis teen?

kliendiga saab vist hakkama,
ta ei pea seda kolakat kohe paika panema.
küllap ma selle siis teise eesti otsa järgi saadan.

aga vaevalt ma ärritumata jään.
igasuguste unustamiste osas olen ma ülemäära tundlik.
kas peaksin siis malbel häälel ütlema,
mida ma sellest arvan?
autojuhile, ma mõtlen.
või peaks kohe alguses rasborka korraldama?
et "inimfaktorit" edaspidi ei juhtuks.
sest kui mälu ei jätku
(kellel see jätkub?)
siis kirjutatakse asjad üles. rsk.

hakkabki välja lööma mu "¤#"#¤%& iseloom.
ehk lasevad mu siis lahti.
sest kui ma asja normaalselt kulgema ei saa,
siis põlen ma jälle läbi.
hooaja lõpuni on veel kaks kuud aega.

tõsijutt,
mind tuleks kohe lahti lasta.
säästumarketi kassa on mulle paras koht.
mitte mingi projektimüük või asi.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home