13 oktoober 2006

suundumus...


et selline kübar...
päris freeform ei ole,
aga mingit erilist korrapärasust selles ka pole.
kui et ehk serv,
see on korrapärasem.
ära sai tarvitatud kolme erineva lõnga jäägid.
alustasin ülevalt, pealaelt.
pisut lopergune jäi.
aga suund on nüüd olemas,
kõik mõttetud lõnganubulad
tuleb kübarateks heegeldada.






4 lisas:

13 oktoober, 2006 10:52, Blogger Elsa ütles...

Väga lahe :)
Ma olen ka kunagi ühe teinud spiraalselt heegeldades mitmevärviliselt, aga ei saanud sellest piltigi, läks enne müügiks...
Nüüd tuleb idee jälle meelde. Peaks mõne tegema ka jälle vahelduseks :)

 
13 oktoober, 2006 13:49, Blogger Annu ütles...

ilus on. lopergusus on vaataja silmades:) kuidas sa alustasid, tundub, nagu mitme lõngaga korraga?

 
13 oktoober, 2006 21:22, Blogger ematehnik ütles...

esimese ringi ümber heegelahela tegin ühe lõngaga, aga edasi jah mitmega. jupike ühega ja siis teisega talle peale jne. nagu mitme haruga spiraal.

kui ma veel natuke seletan, ei saa lõpuks ma ise ka aru, kuidas seda tehti :)

 
16 oktoober, 2006 13:05, Anonymous Anonüümne ütles...

Tänud, ma sain Sinu kübarast inspiratsiooni. Ja hakkasin tänu sulle ka spiraalselt heegeldamist proovima. Ja ka üht mütsi heegeldama, aga see ei tule siiski selline nagu sinu tore kübar:)

 

Postita kommentaar

<< Home