27 oktoober 2006

kudujuttu

Tiinal on teema,
mis iga tõsise kuduinimese südame kiiremini lööma paneb:

mis teete lõngavöödega?

no muidugi hoian alles,
ega siis ära saa visata,
äkki läheb tarvis!

olen oma lõngavööd ühte kingakarpi korjanud.
nad vajavad mul veel korrastamist, aga algus on tehtud.
tavaline kiletaskutega fotoalbum tundub mugavam kui kingakarp.
kuna ma oma mälu ülemäära ei usalda,
siis talletan lisaks lõngavööle ka jupikese vastavat lõnga.



















ahjaa, ega kellelgi seda lõnga pole üle jäänud?
jajah, ma tean, et lõnga ei ole kunagi üle...

Novita Florica,
mitte see kõige tumedam roheline.
(pilt petab)

548 / 397 / 6019
lõng/värv/partii






3 lisas:

27 oktoober, 2006 15:53, Blogger Terje ütles...

NÄedsa kus, mina küll viskan need vidinad rahulikult ära,kui lõnga enam ei ole sees. Aga hiljaaegu olimul just natuke seda kõige tumedamat floricat. Ja mingeid teisi värve nägin Mauruse poes. JA Maksimarketis, äkki oli rohelist ka.

 
27 oktoober, 2006 16:04, Blogger ematehnik ütles...

Laagri Maksist ma ostsin mingil ajal selle õige rohelise ära, tumedamat jäi sinna küll.
Mauruse püüan üle vaadata.
aga tänud ikka!

 
27 oktoober, 2006 21:53, Anonymous Anonüümne ütles...

Nagu öeldud, hoian alles. Ja koos pisikese lõngajupiga.

Hea on tõdeda, et ma pole ainumas ja hull.

 

Postita kommentaar

<< Home